menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه طنز ترمز آباد

هنرمند یاسوجی از برنامه طنز «ترمز آباد» انتقاد کرد / کپی شب‌های برره

هنرمند یاسوجی از یک برنامه طنز با نام «ترمز آباد» که در فضای مجازی پخش می‌شود به شدت انتقاد کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج چندی است که در فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام شاهد پخش برنامه طنزی با نام ترمز آباد هستیم که انتقادات زیادی از سوی اقشار مختلف به همراه داشته است.

در همین خصوص یکی از هنرمند ان یاسوجی در حوزه فیلم و مستند که آثار وی شهرت جهانی نیز پیدا کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با انتقاد شدید از برنامه‌ی ترمز آباد که نام طنز را روی خود گذاشته است اظهار کرد: در این برنامه به اصطلاح طنز شاهد نوعی لوده‌گی هستیم که اول از همه با آبروی طنز و طنزپردازان بازی شده است.

وی با بیان اینکه تهیه کنندگان این برنامه طنز در فضای مجازی به زعم خود دنبال نسخه‌ای دیگر از طنز شب‌های برره بوده‌اند تصریح کرد: کپی برداری غلطی را از سوی این گروه شاهد هستیم که پیامی به مخاطب داده نمی‌شود.

این هنرمند یاسوجی که نام وی در نزد خبرگزاری محفوظ است تصریح کرد: قبل از هر چیز این برنامه توهین وحشتناک به فیلم و طنز و کمدی و بازیگران طنز است که ناشیانه به دنبال کپی کردن شب‌های برره بوده‌ا‌ند در حالی که لوده‌گی‌ در آن موج می‌زند.

وی تصریح کرد: در سریال برره حال آدم با دیدن طنز خوب می‌شد و به یاد داریم که مردم در موقع پخش همگی در خانه‌ها و پای تلویزیون حاضر می‌شدند و به شدت استفاده از ماهواره را در خانه‌ها کاهش داده بود اما نمی‌دانم در طنز ترمزآباد به دنبال چه هستند.

این هنرمند گفت: این به اصطلاح طنز توهین به آدم‌هاست به مردم روستایی که در آن چنین کاری ساخته شده و نمی‌دانم چگونه اجازه داده‌ا‌ند چنین برنامه‌ای پخش شود.

وی ادامه داد: تهوع‌‌آورتر از همه استفاده از موسیقی اصیل یک منطقه است و باید پرسید به چه حقی اجازه داده شده با موسیقی یک قوم این گونه بازی شود و به موسیقی اصیل یک منطقه توهین شود.

این هنرمند با بیان این که موسیقی استان کهگیلویه و بویراحمد قداست دارد همچنان که در دفاع مقدس با همین موسیقی و ساز و کرنا به مقابله با دشمن سفاک بعثی می‌رفتیم و بخشی از پیروزی‌ها را مدیون این موسیقی حماسی هستیم افزود: چرا باید عده‌ای جوان ناآگاه چنین موسیقی یک قوم را به سخره گیرند.

این هنرمند برجسته کهگیلویه و بویراحمدی از نهادها و دستگاه‌های نظارتی خواست اجازه ندهند عده‌ای در فضای مجازی چنین اقداماتی انجام داده و بخشی از تاریخ و فرهنگ مردم را به سخره گیرند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر