menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

عروسی ننه غلامحسین

نمایش طنز عروسی ننه غلام حسین

نمایش طنز “عروسی ننه غلام حسین” به کارگردانی مرتضی کوراغلی از جمعه نهم اسفند در تالار شرف‌الدین علی یزدی به صحنه می‌رود.
کارگردان این نمایش اظهار داشت: این نمایش کمدی که نوشته داود فتحعلی بیگی است از منظر طنز به مشکلات نسل امروز، سخت‌گیری و پرتوقع بودن جوانان در امر ازدواج اشاره دارد.

مرتضی کوراغلی با بیان اینکه این نمایش با همکاری گروه تئاتر باران اجرا می‌شود، افزود: موضوع این نمایش طنز حکایت فرد طمع‌کاری است که برای به دست آوردن ثروت بیشتر، دختر خود را به پول می‌فروشد و این نمایش هشداری است برای بعضی از والدین که فرزندان خود را به زور مجبور به ازدواج می‌کنند.

وی به حضور محمدرضا امیرخانی به عنوان دستیار کارگردان در این اثر اشاره و اضافه کرد: این نمایش با هنرنمایی علی هویدایی و تعدادی از هنرآموزان آموزشگاه سروش اجرا می‌شود.

عروسی ننه غلامحسین

این بازیگر پیشکسوت تئاتر استان یزد افزود: اعظم دهقان، سید رضا میرغفوری، محمد علی‌نژاد، ندا زارچی، مهدی حاتمی، طیبه شاه محمودی، محمدحسین زارچی و ابوالفضل کارگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

به گفته کوراغلی، دیگر عوامل این نمایش عبارتند از؛ آهنگساز و تنظیم کننده: مهدی سرخی‌زاده، اجرای موسیقی زنده (تنبک،سه تار): امیر میرزایی، طراحی دکور: حمید صفوی‌زاده و طراحی گریم: مهدی هدایتی.

این کارگردان تئاتر افزود: نمایش “عروسی ننه غلام حسین” در زمینه هنرهای آئینی و سنتی، نمایش سیاه بازی است.

این نمایش از 9 تا 22 اسفندماه از ساعت 19 با همکاری حوزه هنری استان یزد در تالار شرف الدین علی یزدی واقع در خیابان امام خمینی (ره) به روی صحنه می‌رود.
فارس

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر