menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش طنز شرتل

نمایش طنز شرتل توسط گروه چکاد در دامغان اجرا می شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان گفت: نمایش طنز شرتل ، اثری از گروه تئاتر چکاد با اجرای هنرمندان دامغانی در این شهر اجرا می شود.

نمایش طنز شرتل در دامغان به روی صحنه می رود

به گزارش شیرین طنز، حسین امینیان در گفت و گو با ایرنا، افزود: نمایش شرتل به مدت ۱۰ شب از تاریخ ۲۱ فروردین جاری تا اول اردیبهشت ماه آینده در سالن حکیم منوچهری دامغان در مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی این شهر اجرا می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان اضافه کرد: این نمایش کمدی، دارای زبان خاص و بین انگلیسی و فارسی هست که بدون شک، این زبان ابداعی قابل فهم برای مخاطبان است.

امینیان تصریح کرد: این نمایش، در خصوص نوازنده‌ ای خیابانی است که توسط عوامل تروریستی داعش فریب می‌ خورد و قصد انجام عملیات تروریستی در جهان را دارد.

وی ادامه داد: این اثر به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر خطیب زاده، دراماتورژی عرفان خطیب زاده و بازی حسین حسام نژاد و سید مصطفی شاهچراغ به روی صحنه می رود.

امینیان خاطر نشان کرد: نمایش شرتل هر شب در یک نوبت راس ساعت ۲۰ اجرا می شود.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان گفت: این نمایش، برگزیده منتقدان لهستانی در فصل تئاتری ورشو لهستان ۲۰۱۸ ، منتخب شرکت در جشنواره بین المللی تئاتر فجر تهران و برگزیده جشنواره تئاتر استان سمنان در سال ۹۶ است.

به گزارش ایرنا، نمایش کمدی گروه چکاد با نام شرتل تاکنون در شهرهای اراک، سمنان، گرمسار، مهدیشهر، شاهرود و کشور لهستان اجرا شده است.

انتهای پیام /

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر