menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

نمایش طنز «دردسرهای مرد مرده»

مائده وحید، از پذیرفته شدگان بخش تئا‌تر، جشنواره طنز سوره معتقد است حوزه هنری و جشنواره تئا‌تر طنز مایه امید هنرمندان تئا‌تر کشور است و ادامه آن اثرات مثبتی در جریان تئا‌تر کشور خواهد داشت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار پایگاه خبری حوزه هنری، مائده وحید، از پذیرفته شدگان بخش تئا‌تر جشنواره طنز سوره، که با نمایش «دردسرهای مرد مرده» از استان اصفهان در این بخش حضور دارد، لزوم چنین جشنواره‌هایی را مهم برشمرد و گفت: اضافه شدن بخش تئا‌تر به جشنواره طنز و نگاه تخصصی و کارشناسانه‌ای که به تئا‌تر طنز شده است، باعث می‌شود که هنرمندان تئا‌تر که پیگیر جریانات آن هستند، جذب این جریان مفید شوند.

وی افزود: امیدوارم در سال‌های آینده با ادامه روند این بخش از جشنواره، یک رویداد مهم به تقویم هنری تئاتری کشور اضافه شود و این جشنواره بتواند نقش مهمی را در جریانات تئا‌تر ایفا کند و ما شاهد تولید و اجرای متونی با کیفیت خوب باشیم؛ زیرا این متون به طور تخصصی کار‌شناسی و داوری شده‌اند.
این فارغ التحصیل رشته نمایش در مورد تم اصلی اثر خود گفت: این نمایش به موضوع تنهایی یک زن پس از فوت شوهرش و تلاش‌های او برای بازگشت به روال عادی زندگی‌اش می‌پردازد و نگاهی به بحران‌های روحی انسان امروز است.

وحید در پایان با اشاره به نقش مهم حوزه هنری در جریان هنری کشور به خصوص هنر نمایش گفت: بر کسی پوشیده نیست که حوزه هنری یک ارگان فعال در زمینه حمایت و تولید آثار هنری با کیفیت است که این فعالیت‌ها سالیان متمادی است که ادامه دارد. در همین استان اصفهان حوزه هنری نقطه امید هنرمندان تئا‌تر این منطقه است و حمایت‌های بسیار خوبی از تولید آثاری هنری انجام می‌دهد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر