menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش طنز با من بستنی می خوری

نمایش”با من بستنی می خوری” به نویسندگی و کارگردانی “بهاره رهنما” از 20 فروردین، ساعت 19:30، در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا می شود.
به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، بهاره رهنما و نسیم ادبی با هنرنمایی و بازیگری نقش خود را در این نمایش عاشقانه و درام که در واقع هسته اصلی آن نوستالژی روابط عاطفی و مسئله مهاجرت و بازگشت به گذشته است را ایفا می کنند. با توجه به اینکه در شکل اجرایی و جنس بازی بازیگران لحظات کمدی هم خلق می شود.

نمایش با من بستنی میخوری

نمایش “با من بستنی می خوری؟” شامل دو اپیزود به هم وابسته است که داستان 2 زن که هر دو عاشق یک مرد هستند را به تصویر می کشد. این داستان از روی سومین مجموعه داستانی “بهاره رهنما” به نام “مالیخولیای محبوب من” اقتباس شده که در زمان خود بسیار پر فروش بوده است.

شایان ذکراست: این نمایش در سال 91 برای اولین بار در سالن ” استاد هودی” شهر شیراز اجرا رفته بود که استقبال بی نظیر مخاطبان را همراه داشت.

بلیت این برنامه علاوه بر گیشه فرهنگسرای نیاوران،در سایت اینترنتی “تی وال” tiwall.ir هم قابل تهیه است.

نمایش “با من بستنی می خوری؟” به کارگردانی و بازیگری “بهاره رهنما” از 20 فروردین تا 19 اردیبهشت ماه 93 همه روزه به جز شنبه ها ، ساعت 19:30 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

yjc

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر