menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور مرگ بر آمریکا

نمایشگاه کاریکاتور مرگ بر آمریکا در حوزه هنری بوشهر گشایش یافت

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: چهره پلید آمریکای جنایتکار در سرزمین‌های اسلامی در نمایشگاه کاریکاتور مرگ بر آمریکا در بوشهر نشان داده می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از بوشهر، امید پارسایی‌فر در مراسم گشایش نمایشگاه کاریکاتور مرگ بر آمریکا در گالری سوره حوزه هنری بوشهر اظهار داشت: به مناسبت هفته بزرگداشت بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، چهره پلید آمریکای جنایتکار در سرزمین‌های اسلامی در نمایشگاه کاریکاتور مرگ بر آمریکا در بوشهر نشان داده می‌شود.

وی اضافه کرد: پس از برپایی این نمایشگاه در تهران، با درخواست و پیگیری‌های به عمل آمده موفق شدیم به عنوان اولین مرکز استان در سطح کشور، این نمایشگاه را در بوشهر افتتاح کنیم.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر تصریح کرد: در این نمایشگاه که تا ۱۷ تیرماه برای بازدید عمومی آزاد است ۵۰ اثر از هنرمندان ۳۷ کشور دنیا به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

پارسایی‌فر ادامه داد: کشورهای ایران، اندونزی، بلژیک، بوسنی، ترکیه، چین، روسیه، صربستان،کوبا، کلمبیا، مراکش و هند از جمله کشورهایی بودند که آثار استکبارستیزی آنها در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفت.

وی یادآور شد: دبیرخانه دائمی نمایشگاه کاریکاتور مرگ برآمریکا در تهران با چهارهزار و ۲۰۰ اثر ایجاد شده که این آثار در زمینه‌های کاریکاتور، فیلم، موسیقی و کلیپ در قالب هنر مقاومت جهانی از سراسر دنیا است.

پارسایی‌فر یادآور شد: در این نمایشگاه به دنبال نشان‌دادن گوشه‌ای کوچکی از جنایات بزرگ آمریکایی‌ها هستیم که اگر چه دم از حقوق بشر می‌زنند اما رفتارهای آنها در سطوح داخلی کشورشان و عرصه بین‌المللی نشان‌دهنده نقض کامل حقوق بشر است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر