menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حق مسلم ماست

نمایشگاه کاریکاتور «حق مسلم ماست» در فرهنگسرای گلستان افتتاح شد

نمایشگاه آثار کارتون و گرافیک محمدحسین نیرومند با عنوان «حق مسلم ماست»در آستانه یوم‌الله ۹ دی با مضامین روز در نگارخانه فرهنگسرای گلستان افتتاح می شود.
به گزارش شیرین طنز، به نقل از گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با ایام‌الله ۹ دی و پیروزی ملت بزرگ ایران بر استعمار جهانی که سعی در براندازی انقلاب اسلامی داشتند، برنامه‌های ویژه‌ای در فرهنگسرای گلستان تدارک دیده شده که در این هفته و منتهی به روز ۹ دی در این فرهنگسرا برگزار خواهد شد.

یکی از این برنامه‌ها، نمایشگاه آثار کارتون و گرافیک محمدحسین نیرومند با عنوان «حق مسلم ماست» را شامل می شود. در این نمایشگاه، ۱۱۳ اثر از جدیدترین آثار محمدحسین نیرومند، کارتونیست و گرافیست برجسته کشور با موضوع ۹ دی به نمایش گذاشته می شود.

آثار این نمایشگاه دارای مضامین روز مانند پیروزی ملت ایران در سال ۸۸، شکست استعمار جهانی، مکر دولت‌های خبیث آمریکا و اسرائیل، خیانت آل سعود، برجام و مذاکرات هسته‌ای و … است. همچنین مهمانان ویژه‌ای در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و ضمن بازدید از این آثار، به بحث و گفتگو پیرامون این مساله می‌پردازند.

این نمایشگاه در روز پنج‌شنبه ۶ دی ماه افتتاح شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا روز ۱۱ دی ماه از ساعت ۹ تا ۱۹ با مراجعه به نگارخانه فرهنگسرای گلستان از آن بازدید کنند.

نشست تخصصی با عنوان «عبور از غبار» دیگر برنامه فرهنگسرای گلستان به مناسبت یوم الله ۹ دی است که با حضور مهمانان ویژه‌ای نظیر سید مسعود شجاعی طباطبایی، رئیس مرکز هنر‌های تجسمی حوزه هنری، یعقوب توکلی، روایتگر تاریخ و جمعی از اهالی فرهنگ و سیاست برگزار می شود.
انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر