menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشگاه کاریکاتور آسیب‌ های اجتماعی در گیلان افتتاح می شود

نمایشگاه کاریکاتور آسیب‌ های اجتماعی در گیلان افتتاح می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برپایی نمایشگاه آثار جشنواره کاریکاتور آسیب‌ های اجتماعی در این استان خبر داد و گفت: نمایشگاه مذکور از ۲ لغایت ۵ اردیبهشت در رشت دایر است.

برپایی نمایشگاه آثار جشنواره کاریکاتور آسیب‌ های اجتماعی در گیلان

به گزارش شیرین طنز، فیروز فاضلی در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان، اظهار کرد: فراخوان جشنواره کاریکاتور آسیب‌ های اجتماعی گیلان از دی‌ماه سال گذشته، با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقای سطح سلامت استان به عنوان یک مسئولیت همگانی، افزایش توانمندی‌های شناختی افراد جامعه در مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با تنش‌های اجتماعی منتشر شد.

وی با بیان اینکه جشنواره مذکور به همت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری استانداری گیلان برگزار می‌شود، گفت: محورهای مورد تاکید جشنواره از جمله «تکدی‌ گری»، «نقش رسانه‌ها در ریشه‌یابی و پیشگیری از انحرافات اجتماعی»، «حاشین ه‌نشینی و نقش آن در افزایش ناهنجاری های اجتماعی نظیر کودکان کار، مفاسد اجتماعی، اعتیاد، تکدی‌گری»، «اعتیاد، طلاق ، تکدی‌گری و نقش آنها در فروپاشی نهاد خانواده» و «نقش اقتصاد مقاومتی در کاهش آسیب های اجتماعی» می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برپایی نمایشگاه آثار راه یافته به جشنواره کاریکاتور آسیب‌ های اجتماعی، تصریح کرد: این نمایشگاه از ۲ لغایت ۵ اردیبهشت ماه ۹۸، صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت دایر است.

فاضلی زمان افتتاحیه نمایشگاه «آثار جشنواره کاریکاتور آسیب های اجتماعی» گیلان را ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه عنوان کرد و یادآور شد: به کلیه آثار راه‌یافته به نمایشگاه جشنواره گواهی شرکت اعطا می‌شود و جوایز نفرات برگزیده نیز در مراسم اختتامیه جشنواره تقدیم این عزیزان خواهد شد.

انتهای پیام

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر