menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نظر نماینده مردم تهران در مجلس درباره ی طنز قند پهلو

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برنامه قند پهلو کلیشه ای نیست تصریح کرد: این برنامه توانسته مردم را به فرهنگ و ادبیات کشور ما نزدیک کند.
به گزارش شیرین طنز، به نثل از گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی شبکه آموزش، علیرضا محجوب افزود: با توجه به اینکه در حوزه فرهنگ و ادبیات، رسانه ها کار کمتری انجام داده اند نباید با سهل انگاری و چوب لای چرخ گذاشتن باعث تضعیف روحیه و موقعیت این قبیل برنامه ها شویم زیرا کار طنز آموزشی، ارجح است به هر کار دیگری؛ البته انتقادی که به برنامه کمک کند و سازنده باشد قابل قبول است و به بهبود برنامه کمک می کند.

قند پهلو

وی با بیان اینکه برنامه قند پهلو توانسته در راستای طنز فاخر حرکت کند، گفت: این برنامه کاملاً آموزشی است و نگاه آموزشی فاخری به طنز دارد.
دبیرکل خانه کارگر تصریح کرد: این برنامه توانسته مردم را به فرهنگ و ادبیات کشور ما نزدیک کند که در این حوزه فرهنگ و ادبیات، کار چندانی انجام نشده است. نباید با سهل انگاری و چوب لای چرخ گذاشتن باعث تضعیف روحیه و موقعیت این قبیل برنامه ها شد زیرا کار طنز آموزشی، ارجح است به هر کار دیگری، این اولین برنامه ای است که تکراری و کلیشه ای نیست.
محجوب به استمراری بودن این قبیل برنامه ها پرداخت و اضافه کرد: این قبیل برنامه ها باید توسعه یابد و نباید محدود به یک دوره مشخصی باشد چون بخشی از ادبیات ما طنز است و مردم آن را دوست دارند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر