menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حوزه هنری

نخستین جشنواره استانی شعر طنز استان گلستان برگزار می شود

نخستین جشنواره استانی شعر طنز با ارسال فراخوان، در دو بخش كارگاهی و شب شعر ۴ خردادماه در محل تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، نقی محمدنژاد رئیس حوزه هنری گلستان با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با موضوع آزاد و در دو بخش كارگاهی و شب شعر در نظر گرفته شده و به تمامی شركت كنندگان در كارگاه، گواهی حضور اعطا خواهد شد.

محمد‌نژاد در ادامه افزود: هر شركت كننده می‌تواند با ۳ اثر در این جشنواره حضور یابد و كلیه قالب‌های شعری رایج پذیرفته می‌شود و حداقل سن نیز ۱۶ سال در نظر گرفته شده است.

حوزه هنری

این مدیر فرهنگی به حضور ناصر فیض و شهرام شكیبا از طنزپردازان مطرح كشور در این جشنواره اشاره كرد و افزود: اخرین مهلت ارسال آثار ۲۵ اردیبهشت ماه تعیین شده و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی: گرگان، میدان فخرالدین اسعد گرگانی، واحد شعر اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال نمایند.

آیین اختتامیه این جشنواره با همكاری و مشاركت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ،حوزه هنری استان،سازمان فرهنگی ،ورزشی شهرداری گرگان،موسسه اندیشه و هنر پیرداد و پردیس سینمایی کاپری گرگان، ۴ خردادماه برگزار خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر