menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نخستین جشنواره استانی رسانه و میراث فرهنگی کردستان برگزار می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: فراخوان نخستین جشنواره استانی رسانه و میراث فرهنگی کردستان در راستای معرفی هرچه بیشتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان به زودی اعلام خواهد شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،محسن علوی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: فراخوان نخستین جشنواره استانی رسانه و میراث فرهنگی کردستان در راستای معرفی هرچه بیشتر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان که آذر امسال برگزار می‌شود به زودی اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری و بخش ویژه منظر فرهنگی هورامان و ثبت جهانی برگزار می‌شود،افزود: ایجاد رقابت مثبت و افزایش انگیزه و خلاقیت رسانه ها، توسعه ظرفیت‌های موجود رسانه ای، آشنایی با ظرفیت‌ها و قابلیت‌های رسانه‌ای مکتوب و مجازی و بهره گیری از این قابلیت ها، افزایش توجه رسانه‌ای به میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تولید محتوای رسانه‌ای و معرفی ظرفیت‌های گردشگری کردستان و افزایش توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و طبیعی هورامان ازمهمترین اهداف این جشنواره است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان افزود: این جشنواره در هشت گرایش شامل سرمقاله، مقاله، تحلیل و یادداشت، عکس خبری (تک عکس و گزارش تصویری)، گرافیک و صفحه آرایی (ویژه مطبوعات)، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش (خبری و غیر خبری) و کاریکاتور (طنز تصویری) برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: در بخش ویژه هم تولیدات تحلیلی مندرج در رسانه‌ها با موضوعات گردشگری و حمایت از کالای ایرانی و ثبت جهانی منظر فرهنگی هورامان داوری می‌شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان افزود: در بخش جنبی هم گزارشات رادیویی و تلویزیونی، تیزر، پادکست، موشن گرافیک، و پویانمایی پذیرفته می‌شود.
علوی در پایان با اشاره به اینکه فراخوان این جشنواره به زودی در رسانه‌های استان منتشر خواهد شد، گفت: برهمین اساس اداره کل میراث فرهنگی کردستان از تمامی اصحاب رسانه، روزنامه نگاران و اعضای خانه مطبوعات استان دعوت می‌کند، در بخش‌های خبر، گزارش، یادداشت، تحلیل، عکس، مصاحبه، گرافیک، کاریکاتور و تولیدات رادیویی و تلویزیونی در محور‌های مورد نظر جشنواره شرکت کنند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر