menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

همایون علیدوستی

معرفی جدیدترین آثار طنز همایون علیدوستی

شاعر طنز پرداز گفت: کتاب طنز اخبار شاعران یک شعر نو ترکیبی شامل خبر و طنز که در این کتاب جمع‌آوری شده و در این کتاب زندگی شاعران در قالب طنز به نثر نوشته شده است.

به گزارش شیرین طنز، همایون علیدوستی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه ۲۰ سال سابقه کار در زمینه شعر طنز دارد، اظهار کرد: کتاب شعر «کاکتوس» شامل ۱۸۰ دوبیتی طنز و چندین کتاب دیگر از من منتشر شده است.
وی ادامه داد: «پای لرز خربزه» مجموعه‌ای دیگر از غزلیات طنز من است که شامل شعرهایی با مضامین اجتماعی و فرهنگی است و مسایل روز که مردم با آن دست به گریبان هستند را شامل می‌شود.

همایون علیدوستی

شاعر طنزپرداز در ادامه با اشاره به رونمایی از دو کتاب «طنزاخبار» و «قند نقد»، گفت: «قند نقد» مجموعه‌ای از غزلیات طنز است و در قالب غزل، مثنوی، دوبیتی و رباعی سروده شده و به مسائل روز مانند آسیب‌های فضای مجازی، گرانی، ازدواج جوانان و تشویق مردم به ساده‌زیستی است.
علیدوستی اضافه کرد: کتاب طنزاخبار شاعران نیز یک شعر نو ترکیبی شامل خبر و طنز که در این کتاب جمع‌آوری شده و در این کتاب زندگی شاعران در قالب طنز به نثر نوشته شده است.
وی در پایان افزود: این کتاب در تاریخ ادبیات برای اولین‌بار به این شکل نوشته شده و می‌توان این طنزاخبار را به گروه‌های دیگر با عنوان‌های طنزاخبار کودکان، طنزاخبار فرهنگیان و طنزاخبار بانوان انتقال داد، زیرا عنصر طنز در اینجا خودش را نشان می‌دهد.
انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر