menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش طنز

مسابقه نمایشنامه نویسی طنز در جهرم برگزار می‌گردد

سروش از برگزاری مسابقه نمایشنامه نویسی «طنز» در جهرم خبر داد و گفت: نمایشنامه برگزیده پس از تایید نهایی در محلات سطح شهر جهرم به روی صحنه میرود.

به گزارش شیرین طنز، «مهدی سروش» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم به مناسبت هفته «هنر انقلاب اسلامی» مسابقه نمایشنامه نویسی «طنز» در جهرم برگزار می‌شود.

مسئول کانون بسیج هنرمندان جهرم افزود: یافتن سوژه های های جذاب هنری برای نقد و طنز اجتماعی و همچنین استعدادیابی هنرمندان و طنز پردازان از اهداف این مسابقه بوده که با محورهای «سبک زندگی اسلامی»، «کسب و کار و جهش تولید»، «اعتیاد» و «مسائل و آسیب های شهری، اجتماعی و فضای مجازی» فراخوان داده شده است.

وی با اشاره به اینکه از شرایط این مسابقه تولیدی بودن نمایشنامه بوده که باید در هیچ برنامه ای به روی صحنه نرفته باشد، بیان کرد: همچنین حداکثر زمان لازم برای اجرای اثر ۲۰ دقیقه و حدالامکان در یک پرده قابل اجرا باشد.

سروش خاطرنشان کرد: نمایشنامه برگزیده پس از تایید نهایی در محلات سطح شهر جهرم به روی صحنه می‌رود.

وی با اشاره به اینکه جایزه نفر اول این مسابقه علاوه بر لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال، نفر دوم یک میلیون ریال و نفر سوم نیز لوح تقدیر مبلغ ۷۰۰ هزار ریال است، عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۵ خرداد بوده که باید از پیام رسان برنامه واتساپ یا سروش به شماره ۰۹۳۷۰۴۷۶۶۶۱ ارسال شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر