menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جناب خان

وقتی جناب خان توی قرنطینه دستشویی هم نمیرفت!

صفحه اینستاگرامی جناب خان ویدیویی از توصیه این شخصیت، به ماندن در خانه را منتشر کرد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا در جهان باعث شده تا بسیاری از دولت‌ها تصمیم به تعطیلی مراکز مهم و خانه نشین کردن افراد برای جلوگیری از گسترش این بیماری بگیرند.

صفحه اینستاگرامی منتسب به جناب خان، کاراکتر طنز برنامه خندوانه، ویدیویی از این شخصیت محبوب تلویزیونی را منتشر کرد که جناب خان در آن از مردم درخواست ماندن در خانه و قرنطینه را دارد.

در ادامه ویدیو منتشر شده در صفحه اینستاگرامی این عروسک محبوب را مشاهده کنید:

جناب‌خان شخصیتی عروسکی است که ابتدا در مجموعه نمایش خانگی کوچه مروارید در نقش لبو فروش آبادانی و سپس در سری دوم و سوم و پنجم و ششم مجموعه خندوانه به عنوان یک استندآپ کمدین ظاهر شد.

مالکیت این شخصیت عروسکی متعلق به سعید سالارزهی است (البته طبق ادعای وبسایت آی سینما مالکیت این اثر به صدا و سیما واگذار شده‌است). صدا پیشگی این عروسک به عهدهٔ محمد بحرانی و عروسک گردانی بر عهدهٔ مهدی برقعی و حامد ذبیحی می‌باشد.

ابتدا قرار بود جناب خان به عنوان استندآپ کمدین در برنامه حاضر شود، اما رفته رفته عضو ثابتی از برنامه «خندوانه» شد. در هنگام اجرای برنامه عروسک گردان‌ها و صداپیشه در محلی جدا از هم هستند. (ویکی پدیا)

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر