menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

حوزه هنری

محفل طنز حوزه هنری با حضور طیف وسیع تری از طنزپردازان برگزار می‌شود

قربانی مدیرمركز محافل و جشنواره های حوزه هنری گفت: محفل طنزپردازان كه در گذشته به صورت دو هفته یك بار و با حضور تعداد محدودی از طنزنویسان ممتاز كشور برگزار می‌شد از این به بعد به یكشنبه آخر هر ماه و قبل از شروع برنامه شب شعر در حلقه رندان موكول شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری علی قربانی با بیان اینكه حوزه هنری به عنوان نهاد مبتكر طنز فاخر كشور گام‌های ارزنده‌ای را در این راه برداشته است، اظهار كرد: حوزه هنری با رویكردی تخصصی به طنز كشور نگاه می كند و قرار است تا در محفل طنزی كه كه با حضور ابوالفضل زرویی نصرآباد، اسماعیل امینی، ناصر فیض و جمعی از طنزپردازان كشور برگزار می‌شود هنرمندان جوان طنزپرداز با ارائه آثار خود از نظرات همدیگر بهره‌مند شوند.

حوزه هنری

وی ادامه داد: دراین برنامه قرار است از انتقادات و نظرات كارشناسان پیشكسوت در این عرصه برای پیشبرد طنز فاخر در كشور استفاده شود و با آسیب‌شناسی هنر طنز كشور، آثار بهتر و فاخرتری در طنز را نسبت به گذشته شاهد باشیم.

قربانی در این خصوص بیان داشت: محفل طنزپردازان كه در گذشته به صورت دو هفته یك بار و با حضور تعداد محدودی از طنزپردازان ممتاز كشور برگزار می‌شد از این به بعد یكشنبه آخر هر ماه و قبل از برنامه شب شعر در حلقه رندان و با حضور طیف وسیع تری از طنزپردازان برگزار می‌شود.

مدیر مركز محافل و جشنواره های حوزه هنری در رابطه با هدف راه اندازی این برنامه، گفت: ما سعی داریم در این محفل از حضور هنرمندان بیش‌تری استفاده كنیم و آن را مكانی مناسب برای دیدار طنزپردازان و تبادل نظر و اطلاع از احوال همدیگر و فعالیت‌های جدیدی كه در عرصه طنز انجام می دهند، تبدیل كنیم.

قربانی با بیان اینكه این محفل سومین سال برگزاری خود را سپری می‌كند، عنوان كرد: استقبال بسیار زیاد فعالین طنز كشور از این برنامه ما را بر آن داشت تا با بركزار كردن آن قبل از شب شعر در حلقه رندان، هنرمندان بیش تری فرصت استفاده از آن را داشته باشند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر