menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

طنزپردازان می توانند در چهارمین جشنواره هنر آسمانی شرکت کنند

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره «هنر آسمانی» از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ آذرماه جاری خبر داد و گفت: چهارمین دوره جشنواره «هنر آسمانی» ۱۵ بهمن ماه امسال هم‌زمان با ایام دهه فجر در قم ویژه طلبه‌های خواهر و برادر برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، حجت الاسلام والمسلمین محمود ملک دار در دیدار رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری چهارمین جشنواره هنر آسمانی با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه کشور اظهار کرد: چهارمین دوره این جشنواره در سه رشته پژوهش، داستان و شعر و بخش ویژه سبک زندگی طلبگی و نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس برگزار می شود و همه طلبه های خواهر و برادر سراسر کشور می توانند در آن شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: محورهای بخش داستان این جشنواره شامل داستان کوتاه، رمان و داستان کودک و نوجوان، محورهای بخش شعر شامل کلاسیک، شعر نو، کودک و نوجوان، طنز، ترجمه و کوتاه نوشته و محورهای بخش پژوهش شامل تخصصی (هنر و اخلاق)، آزاد (هنر ورسانه)، داستان و شعر است.

جشنواره هنر آسمانی

مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی اظهار کرد: بخش ویژه نیز با موضوع های سبک زندگی طلبگی، نقش روحانیت در انقلاب و دفاع مقدس در قالب داستان و وحدت اسلامی و نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قالب شعر برگزار می شود.

وی توجه به امر پژوهش را از نقاط قوت چهارمین جشنواره هنر آسمانی ذکر کرد و گفت: در موضوع های چیستی هنر اسلامی، هنر و اخلاق، هنر و رسانه، راهکارهای طرح مفاهیم اخلاق در داستان و نسبت زبان دینی با فرم داستان از دیگر موضوعات فراخوان است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه با اشاره به آثار برگزاری ۳ دوره جشنواره «هنر آسمانی» ویژه طلاب و فضلای هنرمند حوزه خاطرنشان کرد: دوره های پیشین این جشنواره در سال‌های ۸۵، ۸۷ و ۸۹ برگزار شد و اثرهای خوبی نیز در رابطه با آشنایی طلبه ها با بحث های هنری و همچنین استفاده از ظرفیت هنر برای انتقال مفاهیم دینی داشته است.

وی دستیابی به هنر دینی از طریق تربیت نیروی انسانی کارآمد، گسترش فرهنگ دینی و اسلامی در قالب آثار هنری متنوع و روزآمد، ترویج فرهنگ پژوهش در عرصه هنر و حمایت از پژوهش های هنری، شناسایی و معرفی مراکز هنری مرتبط به حوزه های علمیه، سازمان‌دهی نیروهای هنرمند حوزه، ایجاد ارتباط بین طلبه ها و فضلای هنرمند با سایر هنرمندان، شناسایی و کشف استعدادهای هنری طلبه‌ها، سوق دادن طلبه ها به سوی فعالیت های هنری و حمایت از آثار هنری طلبه ها و فضلای حوزه را از جمله اهداف این جشنواره برشمرد.

چهارمین دوره جشنواره «هنر آسمانی» از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم با مشارکت نهادهایی همچون مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس و اداره کل پژوهش های اسلامی رسانه برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای آن به نشانی www.honareasemani.ir مراجعه کنند.

فرم ثبت نام در جشنواره

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر