menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

صادق عبداللهی

صادق عبداللهی طنزپرداز و نویسنده پیشکسوت صدا و سیما درگذشت

صادق عبداللهی نویسنده پیشکسوت رادیو درگذشت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، صادق عبداللهی نویسنده رادیو امروز سه شنبه ۲۴ مهر درگذشت.

صادق عبداللهی طنزپرداز و نویسنده پیشکسوت صدا و سیما مدت ها نویسنده برنامه‌های طنز رادیویی از جمله «صبح جمعه با شما» بود و این اواخر با «رادیو جمعه» همکاری می کرد. وی تا هفته پیش، بخش صبحگاهی روزهای سه‌شنبه رادیو پیام را با اجرای منوچهر والی‌زاده می‌نوشت.

وی در کنار محمد اوزی، سال‌ها، نوشتن و کارگردانی مجموعه برنامه تلویزیونی «صبح جمعه با شما» را عهده‌دار بود. مجموعه برنامه تلویزیونی «هشیار و بیدار» یکی از کارهای ماندگار این دو نویسنده در دهه شصت به شمار می‌آید.

وی چند روز قبل را در بیمارستان بستری بود و به دلیل سکته مغزی درگذشت.

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحوم صادق عبداللهی ساعت ۹:۳۰ فردا چهارشنبه ۲۵ مهر از جلوی در مسجد بلال سازمان صدا و سیما به سمت بهشت زهرا برگزار می شود.

حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی به بهانه درگذشت صادق عبداللهی طنزنویس برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، پیامی را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است: «نزدیک به نیم قرن در رادیو و رسانه فعال بود و آثار بسیار آفرید و رویاهای فراوانی را فرا روی دوستدارانش تصویر کرد. او در حوزه طنز رادیو قله‌ای بود از سلسله قله ‌های اوج ‌مند و پر افتخار که لحظه‌ای از مردمی بودن جدا نشد و همواره در دل مردم جای داشت.

فقدان هنرمند فاضل و ارجمند، استاد صادق عبداللهی که سال ها در عرصه های مختلف تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی رادیو خصوصا طنز ماندگار، عمر خود را صادقانه صرف کرد برای اهالی آن اندوهناک و غمبار است.

اینجانب به عنوان عضوی از خانواده بزرگ رادیو ضمن عرض تسلیت، مراتب همدردی خود را با خانواده محترم ایشان جامعه هنری و همکاران رادیو اعلام می نمایم، روحش شاد باد.»

عطیه موذن

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر