menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شوخی های پسران آدم و شوخی های دختران حوا

شوخی های پسران آدم و دختران حوا در رادیو صبا بازخوانی می شود

در برنامه “زیر گذر طنز” دو کتاب طنز «شوخی‌ های پسران آدم» و «شوخی‌ های دختران حوا» نوشته محسن سلیمانی معرفی و بازخوانی می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه “زیرگذر طنز” که به معرفی طنزنویسان ایران و آثارشان می پردازد، روز پنجشنبه ۱۷ مرداد دو اثر از محسن سلیمانی معرفی و روایت می شود.

در این برنامه بخش هایی از دو کتاب طنز «شوخی‌ های پسران آدم» و «شوخی‌های دختران حوا» به صورت نمایش اجرا و بازخوانی می شود.

در این کتاب ها همه شوخی‌های مردان با زنان و زنان با مردان در قالب اثری تدوینی ترجمه‌یی تألیفی گرد آوری شده است. آن‌چه در این دو اثر جلب توجه می‌کند آن است که هر دو اثر به لحاظ حجمی با یکدیگر برابرند.

برنامه “زیر گذر طنز” به تهیه کنندگی مهدی خانی پور و نویسندگی ریحانه یزدان دوست، با اجرای آسیه گرجی، امیر زنده دلان و امین ضیایی از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۱۱:۴۵ روی موج اف ام ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

درباره کتاب شوخی‌های دختران حوا

در این کتاب بیشتر شوخی‌هایی آمده است که خانم‌ها درباره‌ی آقایان ساخته‌اند. چون به نظر گردآونده بهتر است آقایان به جای آنکه با جنس مخالف دائم دعوا کنند یا سرش غر بزنند، با شوخی و خنده از نوع احساس‌ها، عقده های روحی، خواسته‌ها، حساسیت‌ها، تصورات و مشکلات جنس مقابل آگاه شوند. البته ارزش همه‌ی شوخی‌های کتاب یکسان نیست، برخی از این‌ها یک مقاله حرف دارند ولی برخی هم فقط برای عوض کردن روحیه و کم کردن تنش‌های تاریخی دو جنس! در این کتاب آمده است.

درباره کتاب شوخی‌های پسران آدم

در این کتاب بیشتر شوخی‌هایی آمده است که آقایان درباره‌ی خانم‌ها ساخته‌اند. چون به نظر گردآونده بهتر است خانم‌ها به جای آنکه با جنس مخالف‌شان در ستیز باشند، با شوخی و خنده از نوع احساس‌ها، عقده‌های روحی، خواسته‌ها، حساسیت‌ها، تصورات و مشکلات جنس مقابل آگاه شوند. البته ارزش همه‌ی شوخی‌های کتاب یکسان نیست، برخی از این‌ها یک مقاله حرف دارند ولی برخی هم فقط برای عوض کردن روحیه و کم کردن تنش‌های تاریخی دو جنس! در این کتاب آمده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر