menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

عبدالله روا در برنامه طنز عروسکی شوخی شوخی شبکه سه

«شوخی شوخی» روز آنتن شبکه سه رفت/عروسک‌ به جای سلبریتی‌

محمد لقمانیان کارگردان برنامه «شوخی شوخی» بیان کرد که این برنامه مدلی از یک تاکشو است که این بار به جای سلبریتی‌ها، عروسک‌ها در آن حضور دارند.

به گزارش شیرین طنز، محمد لقمانیان کارگردان و طراح «شوخـی شوخی» درباره ایده این برنامه که از چهارم بهمن روی آنتن شبکه سه رفته است به خبرنگار مهر بیان کرد: «شوخی شوخی» همانطور که اسم آن مشخص است نگاهی طنز به موضوعات دارد و ما در برنامه درباره مسائل و معضلات اجتماعی و زیست محیطی صحبت می‌کنیم و به شوخـی با آنها می‌پردازیم.

محور اصلی برنامه

وی ادامه داد: معضلات اجتماعی و محیط زیست دو محور اصلی برنامه هستند در حوزه محیط زیست روی این تاکید می‌شود که در محیط زیست سالم، زندگی و رفتار اجتماعی ما هم سالم‌تر است.

این عروسک گردان و صداپیشه درباره این برنامه که با اجرای عبدالله روا پخش می‌شود و رویکرد آن توضیح داد: این برنامه حدود ۲۰ دقیقه است و می‌توان گفت «شوخی شوخی» یک تاکشو عروسکی است که سعی کردیم با طراحی خودمان باشد و به همین دلیل برای این تاکشو سراغ عروسک‌ها رفتیم نه سلبریتی ها.

اینستاگرام محمد لقمانیان

وی درباره حضور عروسک‌ها در این مجموعه نیز بیان کرد: کار با عروسک در جهان هم بسیار سخت است با این حال در همین مجموعه حدود ۴۰ عروسک داریم که هیچیک از آنها ما به ازا ندارند و همه طراحی شده‌اند.

لقمه شو در فضای مجازی

لقمانیان که پیش از این با عروسک لقمه در فضای مجازی شناخته شده بود درباره فضای تلویزیون نسبت به نقدهای اجتماعی بیان کرد: بالاخره هر فضایی مقتضیات خاص خودش را دارد با این حال شبکه سه از ما خواست خودسانسوری نکنیم و مشاورانی هم در برنامه داریم که با ما همراهی دارند.

وی در پایان درباره کمتر شدن تولید ویدئوهای عروسک لقمه در فضای مجازی نیز گفت: حدود پنج ماه درگیر پیش تولید این مجموعه بودیم که از امشب روی آنتن می‌رود و احتمالاً پس از این بیشتر بتوانم دوباره سراغ ساخت ویدئوهایی برای لقمه شوم.

مجموعه نمایشی «شـوخی شوخـی» به تهیه کنندگی محمد ابوالحسنی پخش خود را از چهارم بهمن در شبکه سه آغاز کرده است و هر شب ساعت ۲۱:۳۰ پخش می‌شود.

ابوالحسنی پیش از این مجموعه «دیرین دیرین» را تهیه کنندگی کرده است.

در ادامه قسمتی از این برنامه را ببینید :
chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر