menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب صوتی غلاغه به خونه ش نرسید

داستان «در مذمت فضولی» مرحوم زرویی نصرآباد در رادیو صبا

داستان «در مذمت فضولی» مرحوم زرویی نصرآباد در رادیو صبا اجرا می شود.

در برنامه “زیر گذر طنز” یکی از داستان های طنز از کتاب “غلاغه به خونه ش نرسید” نوشته زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد برای علاقمندان و مخاطبان رادیو صبا بازخوانی می شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه “زیرگذر طنز” با هدف معرفی طنزنویسان ایران و آثارشان پخش می شود.

در این برنامه قرار است روز شنبه ۱۵ مهر داستانی با نام “در مذمت فضولی” از کتاب طنز “غلاغه به خونه ش نرسید” به قلم زنده یاد ابوالفضل زرویی نصرآباد روایت و به صورت نمایش اجرا شود.

غلاغه به خونه ش نرسید! در بردارنده ۵۶ افسانه طنز آمیز که اردیبهشت ماه امسال (۱۳۹۰) منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان طنز فخیم پارسی قرارگرفته است.

مرحوم زرویی نصرآباد پس از سال‌ها مطالعه روی افسانه‌ها، فابل‌ها و متل‌های فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف جهان، با نگارش نیقیضه‌هایی بر آنها، کوشیده تا دغدغه‌ها، آرزوها و اشتباهات انسان امروز را در قالب افسانه مدرن بازگو کند.

برنامه “زیر گذر طنز” ساعت ۱۸:۱۵ روی موج اف ام ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

«غلاغه به خونه‌ش نرسید» مجموعه داستان‌های طنز زروئی است که در جراید مختلف چاپ و منتشر شده‌اند. این داستان‌ها از لحاظ ادبی و ساختاری شبیه یکدیگرند. همگی این داستان‌ها با عباراتی مشابه آغاز و در فضایی مشابه رخ می‌دهند،‌ نویسنده در پایان هر داستان نیز نتیجه‌گیری بی‌ربطی کرده است که در نوع خود جالب توجه است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر