menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره استندآپ کمدی کرونا

سی اثر به جشنواره استندآپ کمدی کرونا چهار محال رسید

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ضمن اعلام پایان زمان ارسال آثار به جشنواره استندآپ کمدی کرونا گفت: ۳۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری شهرام فرجی ضمن اعلام این خبر افزود: این جشنواره به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان و با هدف حمایت از پیشگامان مبارزه با ویروس کرونا و مشارکت جمعی در راستای مقابله با کرونا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تولید ویدئو استندآپ و دابسمش (صدا گذاری روی تصویر) پیرامون موضوع مقابله با ویروس کرونا با تمرکز بر آگاهی‌بخشی مؤثر و ایجاد شور و نشاط اجتماعی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: به تصویر کشیدن خدمات کادر پزشکی و پرستاری، نیروهای امدادی و انتظامی، خدمات آتش نشانان، هلال احمر، پاکبانان و پلیس راهنمایی رانندگی و «مشارکت جمعی در مقابله با کرونا »و «خانواده کرونا را شکست می دهد» و «ایام نوروز در خانه می مانیم» از جمله موضوعات فراخوان جشنواره استندآپ کمدی کرونا به شمار می‌رود.

شرکت‌کنندگان تا ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ فرصت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره را داشتند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر