menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

انیمیشن سگی که مرض داشت

سگی که مرض داشت ، برنده‌ی جشنواره‌ی انیمیشن بریتانیا شد

پویانمایی کوتاه «سگی که مرض داشت» به کارگردانی پروین تجوید برنده بهترین طراحی هنری از جشنواره انیمیشن «انیفست کانتربری» ۲۰۲۰ بریتانیا شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس، آخرین ساخته پروین تجوید «سگی که مرض داشت»، انیمیشن کوتاه ۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه‌ای است که در سال ۲۰۱۹ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

این انیمیشن با شرکت در جشنواره انیفست کانتربری ۲۰۲۰ توانست جایزه بهترین طراحی هنری را به دست آورد.

این قصه‌ی درباره سگی است که به دلیل این‌که همه چیز می‌خورد، مریض می‌شود و پزشکان کلینیک دامپزشکی وقتی برای درمان او تلاش می‌کنند متوجه می‌شوند چیزهای زیادی خورده است. بعد از این‌که همه چیزهایی که خورده بود از شکمش بیرون می‌آورند او دوباره همه آن‌ها را می‌خورد و….

جشنواره انیمیشن «انیفست کانتربری» هر ساله با اهدا جایزه به بهترین انیمیشن بریتانیایی، بین‌المللی، دانشجویی، شخصیت، صدای فیلم، طراح هنری و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برگزار می‌شود.

دوازدهمین جشنواره انیمیشن انیفست کانتربری ۲۰۲۰ بریتانیا ۱۰ در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ (۲۹ فوریه و ۱ مارس ۲۰۲۰) برگزار شد.

دوازدهمین جشنواره انیفست کانتربری ۲۰۲۰ بریتانیا ۱۰ در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ (۲۹ فوریه و ۱ مارس ۲۰۲۰) برگزار شد و علاقه‌مندان به هنر انیمیشن می‌توانند علاوه بر تماشای فیلم در کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های نقد و بررسی فیلم نیز شرکت کنند.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر