menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دومین ورک شاپ کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی

دومین ورک شاپ ملی کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی شروع شد

دومین ورک شاپ ملی کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی با حضور دو استاد و چهره سرشناس کارتون و کاریکاتور کشور استاد جواد علیزاده و استاد مسعود ضیایی در بجنورد آغاز شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خراسان شمالی، دومین ورک شاپ ملی کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، با موضوع، روزی حلال و آثار مثبت آن در زندگی فردی و اجتماعی افراد در بجنورد شروع شد.
دومین ورک شاپ ملی کارتون و کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی با حضور ۴۵ شرکت‌کننده از ۱۷ استان کشور در محل سالن ابو ترابی دانشگاه پیام نور بجنورد آغاز به کارکرد.
در هنگام شروع این ورک‌شاپ وحید نمازی، رئیس حوزه هنری خراسان شمالی با قدردانی و تشکر از حضور هنرمندان گفت: امیدواریم در این دو سه روزی که توفیق میزبانی شمارا داریم بتوانیم میزبان خوبی بوده و خستگی راه را از تن شما بیرون بیاوریم.
وی افزود: باعث افتخار است که در خراسان شمالی برای دومین بار به‌صورت ورک شاپ و با احتساب ورک شاپ‌‎ها برای دوازدهمین بار توفیق میزبانی جمعی از هنرمندان خوب کشور راداریم.

نمازی با خیرمقدم ویژه به استاد علیزاده، اضافه کرد: اگر امروز خراسان شمالی در عرصه کاریکاتور حرکتی انجام داده و حرفی برای گفتن دارد بخش مهمی از آن را مدیون راهنمایی‌های استاد علیزاده هستیم.
وی با اشاره به وضعیت خراسان شمالی، ادامه داد: خراسان شمالی باب الرضا، گنجینه فرهنگ‌ها و استان اقوام گوناگون است؛ چراکه در این استان قومیت‌های گوناگون کرمانج، کرد، ترک، ترکمن و غیره زندگی می‌کنند به همین دلیل دوستانی که از هر نقطه کشور تشریف آورده‌اند در این استان احساس غربت نمی‌کنند.
نمازی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های خراسان شمالی وضعیت قومیتی و شاخصه فرهنگی آن است؛ چراکه حضور موفق خراسان شمالی در تمام حوزه‌های هنری نظیر حوزه موسیقی، تئاترهای آئینی و بخش‌های گوناگون هنری نشان از ارتقای فرهنگی خراسان شمالی است.
رئیس حوزه هنری خراسان شمالی در انتها با قدردانی از زحمات عباس ناصری، دبیر هنری نهمین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور حوزه هنری، خاطرنشان کرد: بخش مهمی از موفقیت‌ها و حرکات ما در عرصه کاریکاتور استان مرهون تلاش‌ها و دلسوزی‌های بی‌شائبه عباس ناصری است.
در ادامه عباس ناصری با قدردانی از حضور هنرمندان در این ورک شاپ، افزود: دوستان هنرمند ما زحمت‌کشیده و از شهرهای گوناگون در این ورک شاپ شرکت کردند که شایسته قدردانی است.
وی با قدردانی و ابراز خرسندی از حضور دو چهره سرشناس کارتون و کاریکاتور کشور، اضافه کرد: کارتون و کاریکاتور استان مرهون زحمات و مجله‌های استاد علیزاده است مجله‌های استاد علیزاده چراغ راه هنرمندان عرصه کاریکاتور در استان است و اگر مجله‌های استاد علیزاده نبود معلوم نبود سرنوشت کاریکاتور استان چگونه رقم می‌خورد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر