menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دومین نشست ادبی طنز «خالو خنده» در سال ۹۷ برگزار شد

کارگاه طنز خالوخنده برگزار شد.

به گزارش شیرین طنز، عصر روز چهارشنبه دومین نشست ادبی طنز «خالوخنده» در سال ۹۷ با حضور استاد راشد انصاری، اعضا و مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز شماره ۴ کانون بندرعباس تشکیل شد.
این نشست با خوانش آثار اعضای مراکز شروع شد و در ادامه استاد انصاری با اشاره به دیدگاه خود نسبت به آثار خوانده شده، به بیان نکاتی پیرامون آثار پرداختند.
با پایان خوانش آثار اعضا، استاد انصاری با خوانش داستانی از کتاب «حمام ها و آدم ها» اثر «میخاییل زوشنکو»، نویسنده‌ی روسی و همچنین نمونه اشعار کهن و معاصر در ادبیات فارسی، به بیان و تشریح تکنیک اغراق(بزرگ نمایی) در طنزنویسی پرداختند. سپس ایشان با اشاره به جایگاه و ارزش اغراق در طنزنویسی، این تکنیک را یکی از بهترین روش‌های مورد استفاده در طنزنویسی برشمرد.

در ادامه سرکار خانم فاطمه غلامزاده ضمن قدردانی از حضور اعضا تاکید کردند:«لازم است اعضا ضمن علاقه و مطالعه‌ی زیاد در بخش ادبی، با نوشتن اثر و تمرین نوشتن، با داشتن اثر در انجمن‌ها حاضر شوند».
با پایان نشست، استاد انصاری استفاده از بزرگ نمایی را در اثر تولید شده به عنوان تمرین اعضا برای نشست ادبی بعدی تعیین کردند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر