menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مسابقه کارتون ما کرونا را شکست می دهیم

دخالت اسراییل در مقابل جشنواره کاریکاتور کرونا

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری جشنواره بین المللی کاریکاتور کرونا با حضور بیش از ۸۸ کشور دنیا خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، کوروش عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، با اشاره به برگزاری این جشنواره با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار داشت:جشنواره بین المللی کاریکاتور با موضوع “کرونا را شکست می دهیم” همزمان با روز قدس در ماه مبارک رمضان آغاز شد.

وی افزود:بیش از چهار هزارو ۲۰۰ اثر از بیش از هزارو ۳۰۰ هنرمند در ۸۸ کشور دنیا به جشنواره رسید که در سایت دانشگاه قابل ملاحظه است.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تا کنون نمایشگاهی از این آثار برپا نشده،گفت:تا کنون فرصتی جهت برپایی نمایشگاه از این اثار ارزشمند که با استقبال خوبی هم روبرو شد پیش نیامده است اما در یک ماه اینده مراسم اختتامیه را در تهران برگزار خواهیم کرد و از این آثار یک کتاب تهیه و توزیع خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه این نمایشگاه تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی شیراز است،ادامه داد:این نمایشگاه با هماهنگی وزارت کشور و حوزه هنری کشور و با مدیریت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شده است.

وی با تاکید بر استقبال کشورهای دوست از این نمایشگاه گفت: رسانه های اسراییل با توجه به استقبال مناسب کشورهای مختلف،در مقابل این نمایشگاه موضع گرفتند و ادعا کردند چرا کشوری که حقوق بشر را رعایت نمی کند در بحث کرونا وارد شده است!

عزیزی همزمانی این نمایشگاه با روز قدس و استقبال خوب کشورهای مختلف را مهم ترین دلیل موضع گیری اسراییل عنوان کرد و افزود: اسراییل به دلایل ذکر شده،حضور هنرمندان را قابل قبول ندانسته و لذا ما در مراسم اختتامیه قطعا بحث رسانه ای را دنبال خواهیم کرد و به صورت دقیق به بررسی این مساله خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر