menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

داستان آپ کمدی شفیعی

دارکوب حواس پرت با داستان آپ کمدی در کافه بامداد

شهرام شفیعی نویسنده و طنزپرداز معروف به «دارکوب حواس پرت» از اجرای پرفورمنسی در قالب سلسله برنامه‌های «داستان آپ کمدی» سخن گفت.

به گزارش شیرین طنز، شهرام شفیعی نویسنده، طنزپرداز و کمدین درباره پرفورمنسی که این روزها اجرا می کند به خبرنگار مهر گفت: من سلسله برنامه هایی را با عنوان «داستان آپ کمدی» از سال ۹۲ آغاز کرده‌ام که در حقیقت ترکیبی از داستان و کمدی است و تاکنون در مکان های مختلفی همچون شهر کتاب، مراکز آموزشی و نهادهای فرهنگی اجرا شده است.

این نویسنده که معمولا آثار طنزش مورد توجه خانواده ها قرار می گیرد، بیان کرد: اولین برنامه «داستان آپ کمدی» اسفند ۱۳۹۲ به نفع موسسه خیریه محک برگزار شد که تا امروز نیز ادامه پیدا کرده و در همین راستا قرار است ۵ و ۶ مهرماه نیز این برنامه به نفع انجمن یوزپلنگ ایرانی در پارک ملت اجرا شود. این برنامه ها ترکیبی از نوشته های خودم و بداهه پردازی است که در تعامل با مخاطب شکل می گیرد.

داستان آپ کمدی شفیعی

این نویسنده درباره اجرای این برنامه در یک کافی شاپ نیز توضیح داد: قرار است در راستای برگزاری این سلسله برنامه ها پنجشنبه ۲۹ مرداد در یک کافه اجرای برنامه داشته باشم. مخاطبان این کمدی ها همه اعضای خانواده ها هستند و مضمون آن در ارتباط با مسایل و مشکلات زوج های جوان است.

شفیعی درباره دلایل رویارویی با مخاطب به این شیوه بیان کرد: خودِ من بسیار علاقمند هستم که با مخاطب دیدار داشته باشم و از سال ۶۶ که اولین کتابم به چاپ رسید همواره به دیدار مخاطبانم در تهران و شهرهای مختلف رفته ام. از آنجاکه به نظرم داستان هایم قابلیت اجرایی نیز دارند و مخاطب از این طریق می تواند راحت‌تر با مضامین آثار ارتباط برقرار کند، تصمیم گرفتم از آنها استفاده های اجرایی نیز بکنم. همچنین با این ترفند امیدوارم بتوانم به فرهنگ کتابخوانی نیز کمک کنم.

وی در پایان صحبت هایش درباره مضامین استفاده شده در هر برنامه «داستان آپ کمدی» توضیح داد: ما در هیچکدام از برنامه هایی که اجرا می کنیم دست به تکرار نمی زنیم و هر برنامه با توجه به مکانی که در آن قرار داریم و البته بیشتر به صورت بداهه شکل می گیرد.

این طنزپرداز و کمدین با لقب «دارکوب حواس پرت» برنامه اجرا می کند و همواره کتاب هایش را با همین امضا به مخاطبان اهدا کرده است. «داستان آپ کمدی» شهرام شفیعی پنجشنبه ۲۹ مردادماه ساعت ۱۷ در خیابان فاطمی، بین سازمان آب و وزارت کشور، کوچه شیخ لر(ششم سابق)، کوچه مرجان، شماره ۲۳ اجرا می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر