menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شهرام شفیعی

اجرای داستان آپ کمدی توسط «دارکوب حواس پرت» در انتشارات پیدایش

شهرام شفیعی – طنز‌پرداز و کمدین ملقب به «دارکوب حواس‌پرت» – در تازه‌ترین فعالیت‌های خود، به اجرای برنامه‌هایش در موسسات انتشاراتی می‌پردازد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار ادبی ایسنا، او در سلسه برنامه‌های خود، بنا دارد با «داستان آپ کمدی»، برنامه دیگری را در موسسه انتشاراتی پیدایش به اجرا بگذارد.

سلسله برنامه‌های طنز این نویسنده و طنز‌پرداز با عنوان «داستان آپ کمدی» شناخته می‌شود که تلفیقی از ادبیات و کمدی است و پیش از این در مرکز فرهنگی مانند شهر کتاب مرکزی اجرا شده است، او بنا دارد درحرکتی جدید این هنر خود را در انتشارات پیدایش نیز به نمایش گذارد.

قصه گویی شهرام شفیعی

شفیعی درباره‌ی مخاطبان این برنامه‌ها توضیح داد که همه اعضای خانواده با هر سنی می‌توانند در این اجراها شرکت کنند.

عنوان طنز «دارکوب حواس پرت» برای مخاطبان کتاب‌های شهرام شفیعی عنوان آشناست و در سال‌های گذشته او همواره از این عنوان برای امضای کتاب‌ها و تقدیم آنها به علاقه‌مندان اش استفاده کرده است و اکنون این عنوان در اجرای کمدی شهرام شفیعی به‌طور خاص به کار می‌رود.

شفیعی درباره‌ی انگیزه‌اش از اجرای برنامه‌های حضوری برای مخاطبان گفت: طنز‌نویسان حرفه‌ای همیشه در کنار ارائه‌ کتاب‌هایشان با مخاطبان دیدار دارند و من این دیدارها را به شکل برنامه کمدی تنظیم می‌کنم.

زمان این برنامه سه‌شنبه 30 تیرماه از ساعت 17:30 تا 20 در محل انتشارات پیدایش واقع در خیابان انقلاب، روبه‌روی درب اصلی دانشگاه تهران، خیابان فخررازی، خیابان شهدای ژاندارمری غرب انتشارات پیدایش است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر