menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

فریور خراباتی نویسنده و طنزپرداز

«جفت پا وسط تاریخ» در ژانر طنز وارد بازار کتاب شد

چهارمین کتاب فریور خراباتی طنزپرداز معاصر با عنوان «جفت پا وسط تاریخ» توسط انتشارات کراسه وارد بازار کتاب شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار مهر، چهارمین کتاب فریور خراباتی طنزپرداز معاصر با عنوان «جفت پا وسط تاریخ» توسط انتشارات کراسه وارد بازار کتاب شد. این کتاب اثری در ژانر طنز با محوریت تاریخ است که نویسنده تلاش کرده شرح مختصری از تاریخ ملل مختلف را از زاویه‌ای متفاوت روایت کند.

از فریور خراباتی پیشتر سه کتاب گروهی با عناوین «داستان نو ۱»، «داستان نو ۲»، «دود نابود است» و یک کتاب فردی با عنوان «عجایب الاتفاقات» منتشر شده است.

این کتاب، روایتی ساده و خلاصه از تاریخ تمام کشورهاست. البته تمام کشورهایی که نوشته می‌توانسته از تاریخ‌شان بنویسد. شاید در نگاه اول برای مخاطب مثلاً خواندن تاریخ کشوری مانند قزاقستان، السالوادور یا نیجر جذابیتی نداشته باشد اما نویسنده کتاب تلاش کرده که اتفاقاً روایتی جذاب‌تر از تاریخ این کشورها ارائه دهد.

جفت پا وسط تاریخ بدون افتادن در! دام تکرار و زیاده‌گویی، داستان‌ها را روایت می‌کند. ساده‌نویسی و همه‌فهم‌بودن شاید اصلی‌ترین ویژگی این اثر باشد.

در واقع خراباتی در این کتاب توانست مخاطب خود را آماده پذیرایی از آثار بعدی خود کند. آنطور که از «جفت پا وسط تاریخ» پیداست کتاب بعدی این نویسنده با موضوع تاریخ روسیه خواهد بود که تا پایان سال روانه بازار نشر خواهد شد.

معرفی نویسنده

این طنزپرداز سال ۱۳۶۵ در اصفهان به دنیا آمد ولی اصالتاً اهل کرمانشاه است. وی برای مطبوعات و روزنامه‌ها طنزنویسی کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ماهنامه خط خطی و روزنامه بی قانون اشاره کرد. خراباتی در رسانه‌های دیگر مانند رادیو و تلویزیون نیز حضور داشت.

برنامه‌هایی مثل “یک فنجان سلامت”، “ویتامین سه”، “یک یک” ، “فرمول یک” و “شکرستان عروسکی” برنامه‌هایی است که وی طنزپردازی آن را بر عهده داشته است. او همچنین از سال ۱۳۹۵ به فعالیت در حوزه داستان نویسی و انیمیشن مشغول شد. از “فریور خراباتی” یک مجموعه به نام “عجایب الاتفاقات” منتشر شده است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر