menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شهرام رضایی - کاریکاتور تهران

تندیس طلای زیتون به کاریکاتوریست اردبیلی تقدیم شد

شهرام رضایی کاریکاتوریست اردبیلی که در جامعه جهانی کاریکاتور جزو هنرمندان سرشناس بین‌المللیست نفر اول و برنده تندیس طلای زیتون، دیپلم افتخار و جایزه نقدی مسابقه جهانی کاریکاتور قبرس در سال ۲۰۱۸ شد.

به گزارش شیرین طنز، شهرام رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، در خصوص جشنواره جهانی کاریکاتور قبرس اظهار داشت: امسال هفتمین دوره این جشنواره با موضوع زیتون برگزار شد که موفق شدم از بین ۳۴۸ هنرمند که ۸۰۲ اثر را به دبیرخانه ارسال کرده بودند، نفر اول، برنده تندیس طلای زیتون، دیپلم افتخار و جایزه نقدی شوم که این افتخاری برای جامعه هنری کشور است.

وی با اشاره به موضوع جشنواره که مبنی بر زیتون بود گفت: در اثر ارائه شده، سعی کردم با نشان دادن زیتون در کالبد پزشک به جایگاه زیتون در درمان و شفای طبیعی آن تاکید کنم.

شهرام رضایی هنرآموز هنرستان استاد شهریار در ناحیه ۱ اردبیل است که در کارنامه درخشان خود صدها جایزه ملی و بین‌المللی دارد، سال گذشته موفق به دریافت اسکار جهانی کاریکاتور شد.

رضایی متولد ۱۳۵۷ در اردبیل، کارشناس ارشد هنر، طراح، نقاش، کارتونیست و مدرس دانشگاه است که بیش از ۱۸۰ جایزه ملی و بین‌المللی از کشورهای مختلف جهان را در کارنامه خود دارد.

مقام نخست مسابقه بین‌المللی «فکس برای صلح» ایتالیا، رتبه نخست مسابقه بین‌المللی قبرس در سال ۲۰۰۳، مقام نخست رقابت بین‌المللی سال ۲۰۰۶ سوریه، مقام نخست مسابقه بین‌المللی کشور آذربایجان در سال۲۰۰۸، جایزه نخست و دریافت تندیس طلا از دست رئیس جمهور قبرس در سال ۲۰۰۹، جایگاه نخست مسابقه بین‌المللی ایران در سال ۲۰۱۰، رتبه نخست مسابقه بین‌المللی دو سالانه پایداری ایران در سال ۲۰۱۱، جایزه ۵۰۰۰ دلاری مسابقه جهانی ایران در سال ۲۰۰۶، رتبه دوم مسابقه بین‌المللی نصرالدین (هوجا ۲۰۱۰) و جایگاه دوم مسابقه بین‌المللی اسکوپیه (مقدونیه ۲۰۰۲) بخشهایی دیگر از عناوین کسب شده توسط این هنرمند اردبیلی است.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر