menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه بی چارچوب شبکه چهار

«بی چارچوب» به تهیه کنندگی حامد مهربانی رو آنتن می‌رود

برنامه «بی چارچوب» با اجرای جواد مولانیا از شنبه ۶ شهریورماه هر هفته روی آنتن شبکه ۴ خواهد رفت.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، «بی چارچوب» به تهیه کنندگی حامد مهربانی، احسان حسینی و با اجرای جواد مولانیا از شنبه ۶ شهریورماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.

این مجله تلویزیونی که شب های شنبه هر هفته روی آنتن می‌رود، کاری از گروه ادب و هنر شبکه ۴ است که با لحن طنز و جدی به حوزه های مختلف ادبی و هنری می‌پردازد و سعی می‌کند با نگاهی تحلیلی به اخبار و مسائل روز ادب و هنر، رویکرد انتقادی و مطالبه‌گرانه داشته باشد.

از کارشناسان ثابت «بی چارچوب» که در هر قسمت به موضوعات مختلف ادبی و هنری می‌پردازند، می‌شود به آرش خوشخو، جمال رحمتی، میلاد عرفانپور، علی شمس، محمدرضا وحیدزاده اشاره کرد.

تیم محتوایی و نویسندگان برنامه را جمعی از روزنامه‌نگاران فرهنگی و هنری تشکیل می‌دهند که می‌توان به محمدجواد ترابی، احسان زیورعالم، صوفیا نصرالهی، فرنوش آبا، الهه صالحی و حامد آبکنار اشاره کرد.

بازپخش این برنامه یکشنبه هر هفته ساعت ۹ صبح و ۱۶ بعدازظهر خواهد بود.

“حامد مهربانی” متولد فروردین ۱۳۷۰ در شهرری است. وی طنزنویسی را از مجله “بچه ها گل آقا” شروع و در ادامه روزنامه نگاری را به صورت حرفه ای دنبال کرد. مهربانی با نشریاتی مثل جوان، بی قانون، چلچراغ و خط خطی همکاری داشته است.

جواد مولانیا در اسفند ماه سال ۵۶ در تهران به دنیا آمده است ، وی مدرک لیسانس رشته نقاشی دارد و کار خود را از تئاتر آغاز کرده است و پس از آن در عروسک گردانی و گویندگی هم فعال بوده و با کار مجری گری معروف میشود .

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر