menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

سومین جشنواره ملی طنز پهلو

به ۱۱ اثر جشنواره «نگاهی به طنز معاصر» جوایزی نفیسی اهدا می شود

رئیس ارشاد اسلامی فومن از برگزاری سومین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر خبر داد و گفت: این جشنواره ۲۰ تیرماه برگزار می شود.

برگزاری سومین جشنواره ملی «نگاهی به طنز معاصر» در فومن

به گزارش شیرین طنز، یوسف نیک انجام در گفت وگو با ایسنا – منطقه گیلان، از برگزاری سومین جشنواره ملی «نگاهی به طنز معاصر» خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با حضور مهمان برجسته عرصه طنزپردازی کشور ۲۰ تیرماه سال جاری در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه فومن با فعالیت افرادی همچون مرحوم کیومرث صابری فومنی در مجله گل آقا به یکی از خاستگاه های اصلی طنز کشور تبدیل شده است، گفت: ارسال آثار مطرح در زمینه شعر، نثر و داستان کوتاه به دبیرخانه جشنواره طنز پهلو ۳ از نقاط مختلف کشور نسبت به سال گذشته رشد چشم گیری داشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن افزود: از میان آثار ارسالی به جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر، ۱۱ اثر توسط داورین جشنواره انتخاب و جوایز نفیسی به برگزیده شدگان اهدا می شود.

نیک انجام خاطرنشان کرد: استاد رضا رفیع از طنزپردازان مطرح کشوری، رضا بنفشه خواه بازیگز طنزپرداز، داریوش کاردان مجری و دیگر طنزپردازان و هنرمندان برجسته از مهمان ویژه سومین جشنواره نگاهی ملی به طنزمعاصر خواهند بود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر