menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اثر منصوره دهقانی در جشنواره رومانی

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره کارتون اورژینسی رومانی

کاریکاتوریست اصفهانی جایزه ویژه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی کارتون اورژینسی رومانی ۲۰۱۹ را کسب کرد.

به گزارش شیرین طنز ، به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پیام پور فلاح مدیرخانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان گفت: منصوره دهقانی هنرمند جوان این خانه در بخش آزاد با موضوع کاریکاتور افراد مشهور موفق به کسب جایزه ویژه این رویداد بین المللی شد.

جشنواره بین‌المللی کارتون اورژینسی رومانی با موضوع‌های تعطیلات زمستانی و بخش کاریکاتور افراد مشهور یکی از معتبرترین جشنواره‌های کارتون در رومانی است که هر ساله در این کشور برگزار می‌شود.

همچنین جایزه ویژه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی کارتون اورژینسی رومانی ۲۰۱۹ دربخش آزاد، که مربوط به کاریکاتور افراد مشهوراست، به علیرضا پاکدل اهدا شد و مهناز یزدانی ،کارتونیست و کاریکاتوریست ایرانی ، به خاطرکارتونی با موضوع برملا کردن حقایق پشت افتخارات جنگی برنده جایزه ویژه شد.

علیرضا پاکدل

علیرضا پاکدل (زادهٔ ۱۳۶۰ در مشهد) کاریکاتوریست و کارتونیست و طراح کارکتر، ایرانی است. او برندهٔ چندین جایزه بزرگ معتبر جهانی است و تاکنون چندین نمایشگاه مستقل از آثارش برگزار شده‌است.

مهناز یزدانی

مهناز یزدانی هستم، کارتونیست و انیماتور و تقریبا بیش از ۱۵سال است که در این حرفه فعالیت می کنم . تا به یاد دارم نقاشی کار مورد علاقه ام بوده است. اما اولین کلاس نقاشی‌ام را در نوزده سالگی رفتم که یک دوره یک ساله مینیاتور بود اما زیاد به دلم ننشست و بیشتر از آن این رشته را ادامه ندادم. از آنجا که پیگیر مجلات کاریکاتور بودم در کلاسهای کاریکاتور حوزه هنری که آقای مهدی تمیزی مدرسش بودند ثبت نام کردم.

در حین یادگیری کاریکاتور با یکی از اساتید کهنه‌کار رشته انیمیشن، آقای ابوالقاسم نظرپور، آشنا شدم و در طول یک دوره شش ماهه نزد ایشان اصول اولیه انیمیت کلاسیک و طراحی شخصیت را آموختم و در همان حین در پروژه ای که در دست ساخت داشتند اولین کاراکترهایم را طراحی و انیمیت کردم و به این ترتیب سال ۸۰ نقطه شروع فعالیت من در حوزه انیمیشن شد. طراحی و جان بخشی یک شخصیت تجربه ای بسیار شیرین بود و باعث شد که تا به حال به کار در این حوزه ادامه دهم .

انتهای پیام/

فیلم گفت و گو با منصوره دهقانی در برنامه چهارباغ شبکه اصفهان در تاریخ ۵ آذر ۹۸ :

منبع : تلوبیون

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر