menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره بین المللی کارتون مترو شیراز

برگزیدگان جشنواره بین‌المللی کارتون مترو شیراز معرفی شدند

دبیر جشنواره بین‌المللی کارتون مترو شیراز گفت: نفرات برتر جشنواره بین‌المللی کارتون مترو شیراز انتخاب و معرفی شدند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایرنا، احمد رضا سهرابی، در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به شرکت کارتونیست‌های ۴۴ کشور جهان در این جشنواره افزود: پس از انجام مراحل داوری از میان آثار ارسالی، آلکسی کاستوسکی از اوکراین، روبرتو کاسیو از کوبا و رضا حمیدی مطلق، سالار عشرت خواه و فرج مهدی هر سه از ایران به عنوان پنج کارتونیست برتر این جشنواره انتخاب شدند.

وی ادامه داد: جشنواره بین المللی کارتون مترو شیراز در واقع پیوست فرهنگی پروژه عظیم مترو در این کلانشهر است که با موضوعات مترو و هوای پاک، ترافیک و حمل و نقل برگزار شد.

شیرین طنز را در سروش دنبال کنید

او اظهار داشت: داوری این جشنواره توسط ایزابلا کوالسکا از لهستان، احمد آلتای از ترکیه و سعید صادقی، ناهید مقصودی و احمدرضا سهرابی از ایران طی یک فرآیند هشت مرحلهای انجام گرفت.

دبیر جشنواره بین المللی کارتون مترو شیراز تصریح کرد: الکساندر دوبوسکی از اوکراین، کارلوس آموریم از برزیل، دمیر نواک از کرواسی، اِلنا اُسپینا از کلمبیا، حسین چاکمک از قبرس، جیتت کاستانا از اندونزی، اسلوبودان بوتیر از کرواسی و علی قناعت، علی شکوهیان، امیر منصور رحیمیان، مهدی افرادی، منصوره دهقانی و شیدا سردشتی همگی از ایران نیز لوح یادبود جشنواره را به خود اختصاص دادند.

سهرابی، افزود: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در گستره بین‌المللی میتواند در جهت ارتقاء فرهنگ شهروندی، ارتقاء جایگاه جهانی کلانشهر شیراز در حوزه فرهنگ و هنر و همچنین جذب گردشگر موثر باشد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر