menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

دوره جدید آموزش کاریکاتور در اصفهان آغاز شد

رئیس خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان از آغاز دوره جدید آموزش کاریکاتور در این مرکز خبر داد و گفت: آموزش ها از سطح مبتدی تا رسیدن به سطح حرفه‌ای در این خانه ادامه دارد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، پیام پورفلاح اظهار داشت: با توجه به آغاز تعطیلات تابستانی دوره جدید آموزش کاریکاتور در این مرکز آغاز شده است که در فصل‌های مقدماتی، متوسطه و پیشرفته در سالن سوره حوزه هنری اصفهان واقع در خیابان آمادگاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام مبانی لازم برای ورود به دنیای کاریکاتور در این دوره آموزشی شامل پنج ترم کلاس تعریف شده است، افزود: مقدمه طراحی، مباحث کاراکترسازی، فنون اجرایی شامل شیوه‌های اجرای اثر و فنون سوژه‌یابی در این مجموعه آموزشی تدارک دیده شده است.

رئیس خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان ابراز داشت: همچنین تحلیل و نمایش انیمیشن، بررسی کاریکاتور و مبانی هنر به فراخور حال مباحث مطرح شده در این دوره‌های آموزشی مطرح می‌شود.

وی ادامه داد: افرادی که کلاس‌های آموزشی را ادامه می‌دهند در مقطعی از آموزش وارد فضای حرفه‌ای کاریکاتور می‌شوند و فعالیت خود را ادامه می‌دهند.

پورفلاح با اشاره به دیگر برنامه‌های خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان تاکید کرد: نشست و کارگاه‌های تخصصی هفتگی خانه کاریکاتور در سه‌شنبه‌های دوم و چهارم هر ماه در خانه کاریکاتور با حضور اعضای خانه و علاقه‌مندان این هنر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر