menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه اینترنتی منارجنبون

برنامه طنز اینترنتی منارجنبون و نمایش فرهنگ عامه مردم اصفهان

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه “منارجنبون” به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان از ۳ تا ۹ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۳ از صفحه @isfahanfarhang پخش می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، احمد رضایی رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان، طی سال‌های اخیر یک هفته از ماه اردیبهشت را به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری اختصاص داده که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، در روند برگزاری این “هفته فرهنگی” تغییراتی ایجاد شد.

او افزود: شهرداری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بعد از شیوع این ویروس با توجه به اینکه مردم اغلب در فضای مجازی هستند به سمت اجرای مجازی برنامه‌ها و ارائه خوراک‌های فرهنگی پرداختند.

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان ادامه داد: برنامه “منارجنبون” در همین راستا به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان توسط معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده که تا ۹ اردیبهشت هر شب ساعت ۲۳ از صفحه @isfahanfarhang به روی آنتن می‌رود.

احمد رضایی بیان کرد: اسم این برنامه اینترنتی برگرفته از اثر تاریخی شناخته شده اصفهان در جهان است و ساختار طنز موسیقیایی دارد که شامل اجرای دو بخش استندآپ توسط جواد مدنی و زینت کنجکاو و دو قسمت موسیقی توسط گروه “بند بیدار” می‌شود.

او ادامه داد: برنامه اینترنتی “منارجنبون” فرهنگ عامه مردم اصفهان و آداب و رسوم آن‌ها را با تاکید بر اصطلاحات و لهجه‌های اصیلشان به تصویر می‌کشد که در نخستین اجراهایش مورد استقبال مردم اصفهان قرار گرفت و بازدید از اولین قسمت آن در کمتر از ۲۴ ساعت به ۲۰ هزار نفر رسید.

علاقه‌مندان برای استفاده از برنامه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در هفته فرهنگی اصفهان می‌توانند به صفحه و وب‌سایت فرهنگسرای مجازی این سازمان به نشانی vcci.ir و صفحه instagram.com/isfahanfarhang مراجعه کنند.

انتهای پیام/

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

منبع فیلم : سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر