menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

برنامه “شعر طنز هلال” سمنان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از برگزاری برنامه شعر طنز هلال با حضور شاعران طنز کشوری و استانی به مناسبت هفته هلال احمر در سمنان خبر داد و گفت: اساتید شعر طنز ناصر فیض، سعید بیابانکی و رضا رفیع در این برنامه حضور داشتند.

دکتر حسن شکراللهی صبح جمعه ۲۶-۲-۹۳ در حاشیه برگزاری برنامه شعر طنز هلال در محل تالار شهید مطهری سمنان اظهار داشت: بزرگداشت هفته هلال احمر و انجام کار فرهنگی جذاب و دلنشین برای اعضای هلال احمر و هم استانی های عزیز از اهداف برگزاری این همایش بود.

شعر طنز هلال

وی با اشاره به حضور شاعران طنزپردازی چون ناصر فیض، سعید بیابانکی و رضا رفیع در این مراسم، گفت: این شاعران با هنر شعر ناب طنز خود فضای بسیار شاد و مفرحی برای حضار ایجاد کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: زیبایی برنامه زمانی بود که این عزیزان با افتخار عضویت داوطلبی هلال احمر را پذیرفته و عضو داوطلب هلال احمر شدند.

وی همچنین گفت: این همایش با همکاری هلال احمر استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان برگزار شد که اعضای هلال احمر با خانواده هایشان و عموم مردم در آن شرکت کردند.

شکراللهی در خاتمه افزود: به همراه شاعران کشوری از شاعران استانی نیز دعوت شد تا هنرشان را به مردم عرضه کنند که از شعرای استانی میتوان به آقایان ناصر حامدی، حسن یعقوبی، مقصود پرهیز جوان و خانم پریوش پیوندی اشاره کرد.
مهر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر