menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

غلاغه به خونش نرسید زروئی نصر آباد

بازنویسی آرزوهای انسان امروز به صورتی طنز‌ آمیز

کتاب «غلاغه به خونه‌ش نرسید» به قلم «ابوالفضل زرویی نصرآباد» به واسطه یادآوری انتظارهای شیرین کودکی، روایتگر حکمتی برای ماست.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ “غلاغه به خونه‌ش نرسید” عنوان کتابی است که با تکیه بر حافظه یادآور انتظار‌های شیرین کودکی بوده و حسی نوستالژیک را برای ما زنده می‌کند. بنابر این گزارش، این کتاب حاوی افسانه‌هایی است که گاه شرح حال انسانی نامعلوم را پیش روی ما می‌گذارد.

گفتنی است که افسانه‌های آمده در کتاب “غلاغه به خونه‌ش نرسید” به هر شکل و شیوه روایی در دو عامل وجود خداوند و نظارتش بر اعمالمان با ذکر واژه‌های نام آشنای “یکی بود یکی نبود” و باقی ماندن حکایت زندگی انسانی و کسب تجربه و شنیدن با ذکر جمله‌ی شناخته شده‌ی “غلاغه به خونه‌ش نرسید” با هم مشترک هستند.

غلاغه به خونش نرسید زروئی نصر آباد

لازم به ذکر است که این کتاب با هجو نوشته شده و گویای نگاه انتقادی زرویی نصرآباد به مناسبات مادی و اجتماعی در زندگی معاصر ما در جامعه‌ی شهری است. یادآور می‌شود که نویسنده تلاش کرده تا در کتاب “غلاغه به خونه‌ش نرسید” دغدغه‌ها، آرزوها و اشتباهات انسان امروز را به صورتی طنز‌آمیز و هجو‌آلود و در قالب افسانه‌های مدرن بازنویسی کند.

خاطر نشان می‌شود که نسخه‌های مکتوب و صوتی این کتاب 223 صفحه‌ای هم اکنون به ترتیب با قیمت‌های 140000 ریال و 120000 ریال در کتابفروشی انتشارات ققنوس در دسترس مخاطبان خود در سطح کشور قرار گرفته است.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر