menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

جشنواره استندآپ کمدی دکتر سلام

انتخاب نُه اثر برگزیده جشنواره استندآپ سیاسی، اجتماعی «دکتر سلام»

دبیر جشنواره استندآپ سیاسی اجتماعی “دکتر سلام” گفت: ۹ اثر برتر در این جشنواره توسط داوران برجسته برگزیده شدند که در روزهای منتهی به جشن پنج سالگی “دکترسلام” معرفی خواهند شد.
به گزارش شیرین طنز، محمدرضا شهبازی دبیر جشنواره استندآپ سیاسی، اجتماعی “دکترسلام” در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ گفت: جشنواره استنداپ سیاسی اجتماعی دکترسلامامسال برای اولین بار برای استعدادیابی افراد علاقه مند برگزار شد. در سال های گذشته تنها مسابقات شعر و طنز برگزار می شد اما امسال جشنواره استندآپ کمدی نیز در کنار این مسابقات برگزار و اقبال زیادی در بین مردم شد.

وی با بیان اینکه مجموعه “دکترسلام” ظرفیت قابل توجهی برای برگزاری جشنواره استندآپ داشت و ما با برگزاری این جشنواره سعی کردیم افراد با استعداد، انقلابی و متعهد را انتخاب کنیم و در آینده در مراسم های بزرگ استفاده نماییم، افزود: آثار مختلف در این جشنواره جمع شد و ۳۰ اثر برتر که از لحاظ کیفیت ، اجرا و محتوا قابل قبول بودند به عنوان منتخب برگزیده شدند. داوران از این آثار ۹ نفر را انتخاب کرده و به مرحله پایانی فرستادند. داوران در این جشنواره سعی کردند مشکلات افراد کمدینی که در متن و یا اجرا اشتباه دارند را رفع کنند تا در اجرای آینده دچار اشتباه نشوند.

شهبازی عنوان داشت: از داوران این جشنواره علاوه بر دبیر جشنواره استنداپ سیاسی”دکترسلام” می توان به علی ملاقلی پوراشاره کرد که از داوران برجسته حوزه طنز هستند.

دبیر جشنواره استندآپ سیاسی اجتماعی “دکترسلام” اظهار داشت: افراد منتخب این جشنواره برگزیده شده اند و در روزهای منتهی به جشن پنج سالگی “دکترسلام” معرفی خواهند شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر