menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

محفل طنز قمپز

افتتاح سیزدهمین جشنواره شعر فجر با محفل طنز قمپز در قم

ویژه برنامه سی و نهمین محفل طنزپردازان استان قم به‌عنوان افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، با حضور داوران، هیئت برگزار کننده و مهمانان این جشنواره چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، ویژه برنامه سی و نهمین محفل طنزپردازان استان قم به‌عنوان افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر، با حضور داوران، هیئت برگزار کننده و مهمانان این جشنواره چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه در قم برگزار می‌شود. در این ویژه‌برنامه که با مشارکت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان برپا می‌شود، علاوه بر طنزپردازان قمی، طنزپردازانی چون اسماعیل امینی، ناصر فیض، عباس احمدی، همایون حسینیان، نادر ختایی، سید امیر سادات موسوی، صابر قدیمی، علیرضا لبش و امید مهدی‌نژاد حضور خواهندداشت.

ویژه‌برنامه سی و نهمین محفل قمپز که در آن از ابوالفضل زرویی نصر آباد طنزپرداز فقید کشورمان یاد خواهد شد، ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه روز چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه در سالن فرهنگسرای جوان آغاز خواهد شد. علاقمندان برای حضور در این برنامه که برای عموم مخاطبان رایگان است، می‌توانند در زمان یادشده به نشانی انتهای بلوار امام موسی صدر (خاکفرج)، فرهنگسرای جوان مراجعه نمایند.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر