menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اختتامیه نخستین جشنواره استانی شعر طنز «خوزخند» خوزستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ارسال 80 اثر از 40 شاعر طنزپرداز با گویش‌های مختلف به نخستین جشنواره استانی شعر طنز «خوزخند» این استان خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، همایون قنواتی در حاشیه نخستین جشنواره استانی شعر طنز «خوزخند»، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این نخستین جشنواره‌ای است که در حوزه شعر طنز اتفاق افتاده و امیدواریم بتواند فضای خوبی را برای ادبیات استان خوزستان که کمترین فضا را در این حوزه تجربه کرده به‌وجود آورد و سالیان سال استمرار یابد.

جشنواره خوزخند

وی با بیان اینکه اینگونه حرکت‌ها تاثیر خوبی در ادبیات دارد، افزود: در این جشنواره‌ها نقد رفتارها و کردارهای مردم و مسئولان با زبان ادیبانه‌ای بازگو و شاید نکاتی که در هر جامعه‌ای باید به آن پرداخته شود با زبان ادبیات و ظرافت بیان می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حضور در جمع شاعران طنزپرداز را بسیار لذت‌بخش دانست و اضافه کرد: در این جشنواره 80 اثر از 40 شاعر طنزپرداز استان با گویش‌های مختلف به این جشنواره ارسال شد که 17 اثر به بخش نهایی راه پیدا کرد و صادق اکبری‌نژاد، بهمن الماسی‌فر و صادق مرادی به عنوان نفرات برگزیده اول تا سوم نخستین جشنواره استانی شعر طنز خوزخند شناخته شدند.

قنواتی در پایان بیان کرد: در این جشنواره 17 شاعر با گویش‌های مختلف عربی، فارسی، شوشتری، دزفولی و لری به شعرخوانی پرداختند و از حبیب‌الله بهرامی، عبدالرضا میرقائد، مهران ظهراب‌نژاد، سیدجمال در دارپور، محمدرضا نوریزاده، آرزو ولی‌پور، غلامعلی ظاهری، اردشیر زاهدی، محمد شیرازی‌قاسمپور، آقای سلحشور، زهرا بسی‌خواسته، کریم مشعلی و علی فرهادی به عنوان شاعران طنزپرداز قدردانی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، این جشنواره با حضور مسئولان استانی و شاعران طنزپرداز استان با معرفی برگزیده‌ها به کار خود پایان داد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر