menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

آثار ارسالی به دومین جشنواره قرآنی “گناهان زبانی”

ارسال ۱۲۸ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره قرآنی تقبیح “گناهان زبانی”

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان زنجان، رئیس حوزه هنری استان زنجان از ارسال ۱۲۸ اثر از سوی هنرمندان ۱۲ استان کشور به دومین جشنواره قرآنی “گناهان زبانی” خبر داد.
حمیدرضا اسماعیلی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: دومین جشنواره قرآنی تقبیح “گناهان زبانی” به صورت منطقه ای با موضوع گناهان زبانی از دیدگاه قرآن و احادیث برگزار شد. وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره در چهار بخش کاریکاتور، فیلم ۱۰۰ ثانیه ای، داستانک و شعر طنز برگزار شد، ابراز کرد: جمال رحمتی، همایون اسعدیان، ساسان ناطق و ناصر فیض به ترتیب دبیران علمی این چهار بخش جشنواره هستند.

دومین جشنواره ی قرآنی گناهان زبانی حوزه هنری زنجان

اسماعیلی، تشویق و ترغیب هنرمندان به منظور غنای آثار خود با استفاده از قرآن و منابع قرآنی را یکی از مهم ترین اهداف این جشنواره برشمرد و ادامه داد: آشنایی هر چه بیشتر هنرمندان با ابعاد گوناگون ادبی و هنری قرآن و معرفی بیشتر قرآن به عنوان الگوی اعتقادی و فکری و زیبایی شناسی به عنوان پشتوانه غنی هنرهای ایرانی نیز از دیگر اهداف مهم این جشنواره است.

وی با بیان اینکه در مجموع ۱۲۸ اثر از ۵۵ هنرمند به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه این جشنواره امسال به صورت تخصصی تر برگزار شد، آثار ارسالی از کیفیت بهتری نسبت به دوره قبل برخوردار است. رئیس حوزه هنری استان زنجان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره قرانی گناهان زبانی در ۳۱ شهریورماه ۹۳ به پایان رسیده است، افزود: کار بررسی آثار ارسالی به دبیرخانه دومین جشنواره قرآنی گناهان زبانی اکنون از سوی هیات داوران جشنواره آغاز شده است.
وی با یادآوری اینکه اسامی برگزیدگان این جشنواره پس از داوری نهایی آثار توسط هیئت داوران از طریق سایت اطلاع رسانی حوزه هنری استان زنجان به نشانی www.artzanjan.ir اعلام می شود، گفت: دومین جشنواره قرآنی “گناهان زبانی” با مشارکت موسسه دارالقرآن کریم زنجان برگزار می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر