menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

شهرام شفیعی

یک طنزپرداز فواید حاصل از فروش کتاب خود را در اختیار بچه‌های نیازمند قرار داد

شهرام شفیعی از اختصاص فواید حاصل از فروش کتابش به بچه‌های نیازمند خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از ایسنا، این نویسنده طنزپرداز با حضور در جشنواره خیریه «لبخند آسمان» که فواید حاصل از آن به نفع موسسه خیریه باور سبز هزینه خواهد شد، ضمن برگزاری جشن امضای کتاب «قصه‌های من و بچه‌هام» فواید حاصل از فروش این کتاب را در اختیار بچه‌های نیازمند قرار می‌دهد.

دو جلد از مجموعه طنز کمیک‌استریپ «قصه‌های من و بچه‌هام» نوشته شفیعی با تصویرگری سام سلماسی توسط کتاب‌های زرافه (واحد کودک و نوجوان انتشارات سیمای شرق) منتشر شده است.

این کتاب دوجلدی با عناوین «سه اسب‌ چوبی» و «هندوانه» برای گروه سنی ۵ تا ۹ سال منتشر شده‌اند و هر کتاب شامل پنج داستان است. داستان‌های این دو مجموعه پیش‌تر در ماهنامه قلک (ویژه سه تا هفت‌ساله‌ها) به چاپ رسیده بودند.

راوی «قصه‌های من و بچه‌هام»، پدر خانواده است که به همراه دختر خردسال و پسر کوچکش هر بار درگیر ماجرایی طنزآمیز می‌شوند.

شفیعی همچنین در پی رونمایی از کتاب‌های تصویری دو نوجوان هنرمند تحت پوشش خانه ایران دروازه غار جمعیت امام علی (ع) قصد دارد کار تصویرسازی یکی از آثارش را به این دو هنرمند واگذار کند.

سینا چوبتراش و فرشته تیموری از نوجوانان هنرمند خانه ایران دروازه غار هستند که با نوشتن کتاب‌های داستانی با نام‌های «مورنگی چشم‌آبی» و «دست‌های جادویی» خود به تصویرگری آن‌ها پرداخته‌اند وچندی پیش کتاب‌های تصویری‌شان در خانه هنر رونمایی شد.

جشنواره خیریه «لبخند آسمان» از ۱۹ اسفندماه از ساعت ۱۰ تا ۱۵ در محل مرکز فراگیر ۲۱ کانون پرورش فکری کودک و نوجوانان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع جنوبی پارک فدک برگزار می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر