menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گفتگو با پنج بازیگر اصلی فیلم معراجی ها

معراجی ها حسابی گیشه را تکان داده و این روزها حسابی می فروشد. فروشی که اینبار نه به واسطه داشتن سوپر استارهای رنگارنگ حاصل شده و نه به خاطر اکران در عید نوروز. در مورد پدیده این روزهای سینمای ایران گفتگویی داشتیم با پنج بازیگر اصلی فیلم که در ادامه تقدیم حضور مخاطبان ارجمند خواهد شد.

معراجی ها

پوراندخت مهیمن: این فیلم هم مانند سایر آثار ایشان فروش رود

مهیمن که اولین همکاری اش را با مسعود ده نمکی در فیلم معراجی ها تجربه کرده است در این اثر نقش مادر رزمنده ای به نام محمد زمانی را بازی می کند. او درباره نقش خود، همکاری با ده نمکی و … با ما هم کلام شد.

ده نمکی جزو کارگردان های پرطرفدار است

مهیمن درباره همکاری اش با مسعود ده نمکی گفت: معراجی ها اولین همکاری من با آقای ده نمکی بود و خیلی با ایشان راحت کار کردم و از این همکاری راضی ام و امیدوارم نتیجه کار طوری شده باشد که مردم دوست داشته باشند و مورد استقبال آنها قرار گرفته باشد. ایشان کارگردان بسیار باهوشی است و من هم آثارشان را دیدم و در این چند ساله اخیر استقبال مردم از فیلم هایشان نشان داده است که جزو کارگردانان پرطرفدار هستند. مردم در حال حاضر هر فیلمی را نمی بینند و با هر کاری ارتباط برقرار نمی کنند و اگر فیلمی را دوست نداشته باشند برای دیدنش هزینه نمی کنند. ضمن اینکه مردم برای خیلی از فیلم ها صبر می کنند تا دی وی دی هایش به بازار بیاید و با هزینه کمتر آنها را بخرند اما در مورد فیلم های آقای ده نمکی اینطور نیست.

او در مورد فروش این فیلم و گذشتن از مرز یک ونیم میلیارد افزود: اینکه هنوز به نوروز نرسیدیم و آمار فروش معراجی ها از میلیارد گذشته جای امیدواری است و با توجه به فیلم های قبلی این کارگردان قبل از فروش این پیش بینی را می کردم که این فیلم هم مانند سایر آثار ایشان فروش رود.

نقش مادر محمد زمانی را دارم که دوست ندارد پسرش به جبهه رود

این بازیگر در مورد نقش خود در این فیلم ادامه داد: در این اثر نقشی متفاوت را ایفاگر شدم آن هم از این نظر که در دو زمان حضور دارم یکی زمان حال و دیگری گذشته که این دو با فلش بک هایی از یکدیگر جدا شده اند. نقش مادر محمد زمانی را دارم که دوست ندارد پسرش به جبهه رود اما زمانیکه پسرش به جبهه می رود او کاملا شخصیتش تغییر می کند و آدمی دیگر می شود که با قبل و گذشته خود اصلا قابل قیاس نیست. هم گذشت زمان و هم درونیات او در طی اتفاقاتی که در آن قرار می گیرد تغییر می کند. همان روز اول که به دفتر آقای رضوی رفتم و فیلم نامه را خواندم ایشان درباره نقش و تمام خصایص بارزش با من صحبت کردند و همانجا تمام ابعاد وجودی مادر محمد را شناختم.

در اطرافیان نزدیکم مشابه مادر محمد زمانی زیاد دیدم

وی درباره اینکه چطور توانسته با این نقش ارتباط برقرار کند، ادامه داد: خودم در زندگی شخصی هیچ گاه به جای مادر محمد نبودم، اما در اطرافیان نزدیکم مشابه او را زیاد دیدم. برای مثال مادر همسرم این اتفاق در دوران جنگ برایشان افتاد و من هم از نزدیک در جریان تمام آن سالها قرار گرفتم و سعی کردم تا با شرایط مادرانی مثل مادر محمد آشنا شوم و برای این نقش با آمادگی تمام جلوی دوربین آقای ده نمکی روم.

خیلی مهم است که در اثری که بازی می کنی همه عواملش خوب و حرفه ای باشند

وی ادامه داد: وقتی بازیگری به کارگردانش اطمینان دارد و در روزهای ابتدایی بازی اش هم به این نتیجه می رسد که کارگردانش هدایت یک اثر را به بهترین نحو انجام می دهد، هم دلگرم می شود. ضمن اینکه سایر اعضای گروه تولید و تهیه هم بسیار مهم اند و اگر همه چیز در پشت دوربین به خوبی پیش رود، بالطبع بازیگر هم حس خوبی را هم در پشت صحنه و هم در جلوی دوربین خواهد داشت و این حس به مخاطب هم منتقل خواهد شد. خیلی مهم است که در اثری که بازی می کنی همه عواملش خوب و حرفه ای باشند و به عقیده من این مسئله در مورد همه بازیگران هم صدق می کند.

امیدوارم که فروش فیلم هم چنان روز به روز بهتر شود

وی بیان داشت: امیدوارم که فروش فیلم هم چنان که به روزهای ابتدایی نوروز هم نزدیک می شویم روز به روز بهتر شود. خاطره تلخی که از این فیلم برای همه عوامل گروه افتاد شهادت پنج نفر از گروه جلوه های ویژه بصری بود که باز هم از همین جا به خانواده هایشان تسلیت می گویم.

پوراندخت مهیمن در پایان افزود: بعد از این فیلم یک فیلم سینمایی دیگر به نام «دو دوست» را به کارگردانی آقای بانکی بازی کردم. هم چنین تله فیلم «یک ماه و ده روز» کارگردانی آقای یاسینی بازی کردم که قرار است ایام نوروز پخش شود.

سید جواد هاشمی:ده نمکی فیلمی می سازد که مخاطب را به سینما بکشاند

سیدجواد هاشمی، باریگر فیلم سینمایی “معراجی ها” ساخته مسعود ده‌نمکی گفت: “معراجی ها” یک پروژه خاص بود شاید دلیلش هم همان اتفاقی بود که حین فیلم برداری در شهرک دفاع مقدس افتاد و ما پنج نفر از عزیزانمان را در بخش جلوه های ویژه از دست دادیم.

وی افزود: من فکر می کنم که همیشه پروژه های سینمایی با این مختصات سختیهای خاص خود را داراست هر چه سختتر باشد، خاطره انگیزتر هم خواهد بود. همچنین کارهایی که من در شهرک دفاع مقدس انجام دادم حال چه در سرما و چه در گرما خصوصیات منحصر به فرد خود را داشته است.

*از همکاری مجدد با مسعود ده‌نمکی بسیار خوشحالم

وی ادامه داد: در این پروژه همان سرمای شدید و برف و باران بالطبع سختیها و خاطره‌های خودش را برایمان باقی گذاشت، اما هرچه که بود من از این همکاری مجدد با مسعود ده نمکی بسیار خوشحالم که در این فیلم حضور داشتم آنهم به این خاطر که فکر می کنم در این فیلم بخشی که جنگ را به تصویر کشیده، در اجرا خیلی خوب درآمده است.

* بالای هفتاد نقش مشابه هم را بازی کردم

او درمورد شباهت این کاراکتر به سایر نقشهایی که تا به حال و بالاخص در “اخراجی ها” بازی کرده، گفت: من تا الان بالای هفتاد نقش مشابه هم را بازی کردم و از این تعداد، در برخی شان مجروح و شهید هم شده ام، اما خودم در اجرای این نقشها خیلی تلاش می‌کنم تا قالبی متفاوت را دربیاورم و به مخاطبم ارائه دهم و به کلیشه نیفتم.در مورد نقشم در فیلم “معراجی ها” باید بگویم با تمام شباهتهایی که با سایر نقش هایم دارد، فکر می‌کنم در اجرا متفاوت بازی اش کردم.

بازیگر سریال «دارا و ندار» درمورد همکاری با مسعود ده نمکی نیز ادامه داد: ما با یکدیگر هم دوستیم و هم همکار. در کار که چندین همکاری با هم داشته ایم و زمانی هم که با همدیگر کار می کنیم مشکلی نداریم و با هم راحت هستیم. او فرد بسیار باهوشی است به این خاطر که می تواند از شرایط استفاده خوبی کند و لطف خداوند متعال هم شامل حالش شده که شناخت مردمی اش هم بتواند به خوب دیده شدن کارهایش کمک دو چندانی کند.

هاشمی ادامه داد: به این دلیل که مردم و مخاطبش را به خوبی می شناسد، ده نمکی فیلمی می سازد که مخاطب را به سینما بکشاند و به همین خاطر هم هست که در این چند ساله فیلم هایش با فروش و استقبال خوبی از جانب مردم مواجه شده است.

*فیلمهای دفاع مقدس در طول تاریخ سینمای ایران، بیشترین فروش را داشته است

او درباره استقبال مردم از فیلم هایی در ژانر دفاع مقدس گفت: فیلم هایی در این ژانر در طول تاریخ سینمای ایران و بعد از انقلاب همیشه بیشترین فروش ها را داشته است از برزخی های ایرج قادری شروع می شود تا عقاب ها و کالی مانگا و افق و می رسد به فیلم های حاتمی کیا که در دوره خودش پر فروش بوده و بعد از آن لیلی با من است و اخراجی ها و … و فیلم هایی که در ژانر کمدی دفاع مقدس کار شد همه و همه از پر فروش ترین های دوره خود بودند.

* “معراجی ها” در بخش فروش از سایر فیلمهای هم دوره خود جلوتر است

بازیگر فیلم «اخراجی ها ۱ و ۲» در ادامه بیان داشت: الان هم می بینید که “معراجی ها” در بخش فروش از سایر فیلمهای هم دوره خود جلوتر است. در کل اگر فیلم خوب و مردمی و عامه پسند ساخته شود مردم هم از آن استقبال ویژه ای خواهند کرد. در مورد معراجی ها هم باید بگویم پیش بینی هایم همین طور بود که این فیلم هم مثل سایر فیلم های ده نمکی پر فروش باشد چرا که همه دوست دارند کارهای این کارگردان را ببینند.

مهران رجبی:در سریال “معراجی ها” پیرمی شوم

مهران رجبی که در اخراجی های ۲ نیز با مسعود ده نمکی همکاری کرده است درباره نقشش در” معراجی ها “گفت: نقشی که در این فیلم بازی می کنم قربان علی نام دارد.

ده نمکی کارگردان بسیار با هوشی است
وی ادامه داد: برای بازی در این فیلم زیاد پای بند به فیلم نامه نبودیم و در تمرین ها و با مشورت با کارگردان بسیاری از سکانس ها ضبط می شد و جلوی دوربین می رفت. ضمن اینکه ده نمکی کارگردان بسیار با هوشی است و به همه جوانب کارش احاطه دارد و به خوبی از مدیریت گروهش برمی آید. از آنجایی که در آثار ایشان جنس و نوع سلیقه یکدیگر را به خوبی می شناسیم در نتیجه کار خوبی را هم می توانیم تحویل مردم و مخاطبین دهیم.

هر بازیگری تلاش می کند تا امضای خود را پای کارهایش داشته باشد

او درباره رگه های کمدی که در این فیلم وجود دارد افزود: به هر حال هر بازیگری تلاش می کند تا امضای خود را پای کارهایش داشته باشد. به همین خاطر در شرایطی که حتی اگر فیلم نامه خوبی برای بازی نداشتم هم سعی کردم با کمدی درونی خودم، اثر را برای مردم مفرح و جذاب کنم تا آنها هم از آن استقبال کنند و زمانیکه هزینه می کنند، لحظاتی لذت بخش را نیز داشته باشند.

کارهایی که مسعود ده نمکی می سازد به طور حتم با استقبال مواجه می شوند

بازیگر فیلم «آقای الف» درمورد استقبال از فیلم هایی که در ژانر دفاع مقدس ساخته می شوند، با توجه به شرایط کنونی سینمای ما بیان کرد: تصورم بر این است کارهایی که مسعود ده نمکی می سازد به طور حتم با استقبال مواجه می شوند حال چه در ژانر دفاع مقدس باشند و چه نباشند. ما هم تمام تلاشمان را به کار بستیم تا اعتمادی که مردم به این کارگردان خوش سابقه دارند را خدشه دار نکنیم. به هر ترتیب معراجی ها را هم مانند سایر کارهای ایشان پر فروش و پر بیننده می دانم.

او درباره حضور در نسخه سریال این پروژه گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم حضورم در نسخه سریالی «معراجی ها» بیشتر از سینمایی اش است. در سریال نیز همین نقش را ایفاکرده ام البته با این تفاوت که کاراکتری که بازی می کنم علاوه بر سنینی که در فیلم دیده ایم، سن پیری را هم به تصویر کشیده است.

فکر نمی کردم که به این زودی فروش معراجی ها به بیش از یک و نیم میلیارد برسد

بازیگر سریال «روزای بد بدر» که قرار است برای نوروز ۹۳ پخش شود، ادامه داد: در ابتدا که فیلم نامه به من پیشنهاد شد همه گزینه هایی چون متن، کارگردانی، نقش و … را مدنظر گرفتم. اما فکر می کنم تمام بازیگران هم این را قبول دارند که وقتی کاری را انجام می دهند در حد بضاعت خود کاری ماندگار را جلوی دوربین ببرند.

او در مورد پیش بینی اش از وضعیت فروش معراجی ها تصریح کرد: حقیقت را بگویم اصلا فکر نمی کردم که به این زودی فروش معراجی ها به بیش از یک ونیم میلیارد برسد.

دانیال عبادی: در زمان جنگ کودک بودم

عبادی بازیگر فیلم «معراجی ها» در این باره گفت: زمانیکه قرار شد تا این پروژه نسخه سینمایی هم داشته باشد، این کار به من پیشنهاد شد. در درجه اول نقشی که قرار بود بازی کنم برایم جذابیت داشت و نسبت به سایر نقش هایم متفاوت بود و همین باعث شد تا ایفای آن را قبول کنم.

تا به حال چنین نقشی را تجربه نکرده بودم

او درباره نقش خود افزود: نقش خسرو را بازی می کردم که او را هم در جوانی و هم در میانسالی می بینیم که البته گریم متفاوتی هم دارم. تا به حال چنین نقشی را تجربه نکرده بودم و دوست داشتم در چنین نقش هایی بازی کنم که در دو مقطع زمانی اتفاق می کند و از این لحاظ برایم اتفاق خوبی بود و جذابیت خاصی داشت.

بازیگر سریال «راستش را بگو» ادامه داد: در زمان جنگ کودک بودم و زیاد با این فضا آشنا نبودم. اما خب قبل از معراجی ها یک کار دیگری انجام داده بودم که بواسطه آن با فضای جنگ غریبه نبودم.

فیلم های ده نمکی فروش خوبی داشته است

او درباره همکاری با مسعود ده نمکی گفت: ایشان هم مثل همه کارگردان ها منتقد و موافق و مخالف دارند. ایشان به لحاظ فروش بالای فیلم هایشان همیشه مورد توجه قرار می گیرند. مخاطبین هم دوست دارند تا چنین آثاری را ببینند. من هم مانند همه مردم فیلم های او را دنبال می کردم باید بگویم در مورد فیلم های ایشان همیشه این نکته گفته می شود که همه افراد چه موافق و چه مخالف باشند، تماشای فیلم های ده نمکی را از دست نمی دهند. ضمن اینکه در این مدت فیلم های ده نمکی فروش خوبی داشته است.

عبادی در ادامه افزود: از آنجایی که بخشی از معراجی ها که من در آن بازی کرده ام از بخش های اصلی فیلم است، دوستان گفتند که نمی شود این بخش را از سریال جدا کرد و به همین ترتیب من در نسخه سریالی کار هم هستم.

دو کار جدید را قرار است بازی کنم

بازیگر فیلم «غیر منتظره» در پایان گفت: در حال حاضر مشغول یک کار سینمایی بودم که بنا به دلایلی لغوش کردم. هم چنین دو کار جدید را قرار است بازی کنم که هنوز هیچ چیز آن معلوم نیست.

پندار اکبری: به بازی کردن در این فیلم افتخار می کنم

پندار اکبری این روزها اولین تجربه سینمایی اش را با فیلم «معراجی ها» ساخته مسعود ده نمکی بر سر در سینماها تجربه می کند. او که پیشتر از این در سریال هایی چون فاصله ها، سراب و … بازی کرده بود این روزها به بازیگر یکی از پر فروش ترین فیلم های در حال اکران بدل شده است. محمد زمانی نقشی است که اکبری را به فضای سالهای جنگ و ابتدای کودکی اش برده است. او درباره همکاری اش با ده نمکی، اولین تجربه سینمایی و فضای آثار دفاع مقدسی با ما به گفت و گو نشست.

به بازی کردن در این فیلم افتخار می کنم

اکبری در مورد نقش خود در فیلم سینمایی «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی گفت: در ابتدا که به دعوت سید محمود رضوی (تهیه کننده) به دفترشان رفتم، نسخه ابتدایی داستان که به من ارائه شد، طرح سریال بود. ضمن اینکه شهرام زمانی هم که انتخاب بازیگران این کار را به عهده داشت، با اشرافی که به متن اثر داشت نگرانی های من را نسبت به نقش کمتر کرد و مرا تشویق به حضور در این کار کرد. الان هم از این انتخاب بسیار راضی هستم و به بازی کردن در این فیلم افتخار می کنم. چرا که در کنار چنین بازیگران بزرگی قرار گرفتن را هیچ گاه فراموش نمی کنم و یکی از بهترین آثار در کارنامه کاریم به شمار می رود.

نسخه سریال” معراجی ها”در شرایطی جذاب تر از نسخه سینمایی آن است

وی درباره اینکه آیا در سریال معراجی ها هم حضور دارد یا خیر توضیح داد: قصه سریال کاملا از فیلم جداست و فضاهای متفاوتی را به تصویر می کشد. در نسخه سریال بازیگران دیگری به ایفای نقش می پردازند که حضورشان باعث جذب مخاطب خواهد شد و با قصه ای جدید روبرو هستیم. فکر می کنم سریال معراجی ها که از خرداد ماه سال آینده شاهد پخش آن هستیم نسخه حتی در شرایطی جذاب تر از نسخه سینمایی آن باشد.

فیلم اکشن است و اکشن هم بخشی ازفقدان سینمای ما است

او درباره این فیلم سینمایی ادامه داد: درست است که من جزو بچه های دهه شصتی هستم اما به عبارتی با آن فضا غریبه نیستم حال چه در فیلم هایی که دیدم و چه در واقعیت، فضای دفاع مقدس و جنگ را تجربه کرده ام. حتی هنوز صدای آژیر قرمزی که کشیده می شد در گوش همه ما هست. در سینما زمانیکه که خیلی بچه بودم پدرم در فیلم کالی مانگا ساخته زنده یاد سیف اله داد بازی کرده بودند، من هم یادم است از صبح که از خواب بیدار می شدم تا شب که می خواستم بخوابم این فیلم را بارها و بارها می دیدم آنهم به عشق اینکه یک فیلم اکشن است که در کشور ما به نام دفاع مقدس جا افتاده و رشد کرده است اما در نهایت فیلم اکشن است و اکشن هم بخشی ازفقدان سینمای ما است.

برای من جای خوشحالی دارد که توانستم در این اثر بازی کنم

اکبری افزود: ما نسلی بودیم که با این فیلم های اکشن یا همان دفاع مقدسی بزرگ شده ایم و به محض اینکه وارد این حرفه شدیم با یک سری ملودرام های خانوادگی و آپارتمانی مواجه شدیم که شاید سوژه هایش نیز به ورطه تکرار افتاده است. اما فیلم اکشن در هر ژانری که باشد چه دفاع مقدسی و چه مابقی ژانرها جذابیت خاص خود را دارد و نیازی است که باید توسط سازندگان آثاری این چنینی ساخته شود. کسانی که به این نوع فیلم ها علاقه مندند همیشه دوست داشتند که در این ژانر فعالیت کنند. از طرفی برای من جای خوشحالی دارد که توانستم در این اثر بازی کنم و به آرزویم برسم.

نقش محمد زمانی را بازی می کنم

وی درباره نقش خود در این اثر افزود: نقش محمد زمانی را بازی می کنم که دوست دارد به جبهه برود اما پدر و مادرش با او مخالفت می کنند و از هر دری وارد می شوند تا مانع او شوند و برایش شرط و شروط های عجیب و غریب می گذارند تا هر طور که شده نگذارند تا او به این سفربرود. محمد هم خیلی زیرکانه از موانع آنها رد می شود و در نهایت خود را به خط مقدم جبهه می رساند.

خیلی خوشحالم که تا الان فروش معراجی ها مانند سایر آثار مسعود ده نمکی از مرز یک میلیارد ونیم گذشت

بازیگر سریال اینترنتی «نفوذ» درباره فروش «معراجی ها» گفت: خیلی خوشحالم که تا الان فروش معراجی ها مانند سایر آثار مسعود ده نمکی از مرز یک میلیارد ونیم گذشت. قبل از اینکه در این فیلم بازی کنم به خاطر بازی خودم نه بلکه به خاطر کست خوبی که داشت و حضور مسعود ده نمکی، بازیگران و سایر عوامل این پیش بینی را می کردم. قطعا حضور در چنین جمعی پیش بینی برای فروش آن را نیز به راحتی به آدم می دهد.

ده نمکی حرف مردم جامعه اش را به تصویر می‌کشد

او درباره همکاری با مسعود ده نمکی اضافه کرد: آقای ده نمکی مخاطب خود را می شناسند و می داند چه فیلمی بسازد که حرف مردم جامعه اش را به تصویر بکشد و آنها را به پای گیشه های سینما بکشاند. برای من افتخاری است که در اولین تجربه سینمایی ام با ایشان کار کردم و اینکه این فیلم تا این حد دیده و فروخته شده است را به فال نیک می گیرم. همکاری با ایشان تجربه خاص خود را دارد چرا که در این چند ساله ثابت کرده اند که نبض مخاطب را در دستشان دارند و این از فروش و مخاطب آثارشان پیداست. باید بگویم که بازی در این فیلم هم تحولی در زندگی کاریم بود و هم خاطره ای شیرین که هیچ وقت فراموشش نمی کنم و به عبارتی خود را مدیون این پروژه و عواملش می دانم.

شایدهمانند اکبرعبدی دیگردر تاریخ سینمای ما تکرار نشود

اکبری درباره تجربه حضور در کنار بازیگران بزرگی چون اکبر عبدی ادامه داد: در کنار ایشان بازی کردن واقعا اعتماد به نفس ویژه ای می خواهد. با اینکه ایشان بسیار مهربان و شوخ طبع هستند و حواسشان به جوان تر ها هست اما باز هم سخت است چرا که او یکی از بهترین بازیگرهای سینمای ایران است و شاید همانند او دیگر در تاریخ سینمای ما تکرار نشود.

عبدی فاخر ترین فیلم های سینمایی را در کارنامه هنری خود دارد

او در این باره به تک سکانسی که با اکبر عبدی در این فیلم دارد اشاره کرد و افزود: آن سکانسی که با هم داشتیم یکی از مشکل ترین بخش های بازی ام در این فیلم بود که همین جا از کمک های ایشان تشکر ویژه دارم. فکرش را بکنید مقابل فردی باید بازی می کردم که فاخر ترین فیلم های سینمایی را از فیلم مادر علی حاتمی گرفته تا همین معراجی ها را در کارنامه هنری خود دارد و این شرایط با اینکه بسیار لذت بخش و شیرین است، سخت نیز هست.

منتقدهای بیشتری در سینما روی آثار نظر می دهند

وی در ادامه گفت: شاید هنوز به آن پختگی لازم در کارهای سینمایی نرسیده ام و باید در این زمینه تلاش خود را بکنم چرا که قاب سینما با قاب تلویزیون بسیار متفاوت است و منتقدهای بیشتری در سینما روی آثار نظر می دهند و هم چنین کارگردان های زیادی هم آثار سینمایی را می بینند. برای همین هم باید تمرکز جدی تر و بیشتری را روی کارهایم بگذارم و اگر نقطه ضعفی در بازی ام وجود دارد را برای کارهای بعدی رفع کنم.

بازیگر فیلم معراجی ها در پایان گفت: هم زمان با فیلم معراجی ها در سریال اینترنتی نفوذ به کارگردانی آرش تیمورنژاد بازی کرده بودم که هفته گذشته پخش سری اول آن در اینترنت به پایان رسید و الان سری دوم آن قرار است با بازی من پخش شود. اولین بار بود که چنین چیزی در ایران اتفاق می افتاد و سریال خاصی نیز بود. قصه اش پیرامون استفاده از اینترنت در عصر حاضر بود و نقش پلیس امنیتی اینترنت یا همان پلیس سایبری را به تصویر کشیده بود. من هم در نقش همان پلیس سایبری بازی می کنم که در واقع هکر است و کارش محافظت و امنیت از فضای مجازی است. در این سریال افرادی چون علیرام نورایی، نفیسه روشن، کاوه آهنگر، فرامرز روشنایی، ارسلان قاسمی، ترلان پروانه و … بازی کرده اند.

yjc

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر