menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

گزارش برگزاری محفل شعر طنز ارومیه

رئیس حوزه هنری آذربایجان‌غربی گفت: باید از ظرفیت هنرهای مختلف از جمله شعر برای نهادینه‌سازی ارزش‌های انقلاب استفاده حداکثری به عمل آید.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از ارومیه علیرضا نوروزی در حاشیه محفل شعر طنز ارومیه که در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: هنرهای مختلف به معنای واقعی از ظرفیت بی‌بدیل برای نهادینه‌سازی ارزش‌های انقلابی و اسلامی برخوردار هستند، که این ظرفیت عظیم و استعدادهای موجود در این زمینه نباید مورد غفلت قرار گیرد.

محفل شعر طنز ارومیه

وی با اشاره به اینکه محفل شعر طنز ارومیه از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی شعر فجر امروز با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم برگزار شد، ادامه داد: این مراسم با حضور جمعی از شاعران طنزپرداز مناطق مختلف کشور در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد.

این مسئول به برگزاری محفل شعر طنز ارومیه در سالن اجتماعات کانون پرورش کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی به مدت سه ساعت اشاره کرد و بیان داشت: در استان و مناطق مختلف کشورمان استعدادهای بی‌بدیل در زمینه شعر از جمله شعر طنز وجود دارد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر قرار گرفته‌ایم، این روزها را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت و افزود: برای این ایام برنامه‌های متنوع، مفید و متعدد زیادی تدارک یافته است که به مناسبت بزرگداشت پیروزی رسیدن انقلاب برگزار خواهد شد.

وی تشکیل کمیته فرهنگی و هنری برای تدارک و ساماندهی برنامه‌های این ایام را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی نسبت به برگزاری برنامه‌های مختلف در این ایام اهتمام خواهد شد، که حضور حداکثری مردم و مشارکت جوانان در برگزاری این امور نقطه عطف اقدامات بزرگداشت دهه فجر است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، در این همایش شاعران پیشکسوت و جوان زیادی از ارومیه و مناطق مختلف کشورمان حضور پیدا کرده، و نسبت به قرائت شعر و اجرای برنامه پرداختند که مورد استقبال حاضران در مراسم قرار گرفت.

همچنین در انتهای برنامه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس حوزه هنری، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از سایر مدیران آذربایجان‌غربی از حسین کریمی مراغه‌ای به عنوان یکی از شعرای طنزپرداز برجسته خطه آذربایجان با تقدیم هدایایی تجلیل به عمل آمد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر