menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

اصفهان لهجه

کتاب طنز فضای سبزت را قورت نده

همزمان با هفته درختکاری دهمین شماره از مجموعه کتاب های کاریکاتور شهروندی با عنوان “فضای سبزت را قورت نده” در اصفهان رونمایی شد.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: این اثر در ۳۶ صفحه گردآوری شده است و عوامل تهدید کننده فضای سبز، اهمیت درختکاری در سلامت انسان ها، فرهنگ دوستی با طبیعت و… را با زبان طنز و در قالب کاریکاتور به مخاطب آموزش می دهد.
مهدی بقایی با بیان اینکه این اثر به سفارش کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با کوشش هنرمند خوش ذوق کشور، “ابوالفضل محترمی” طراحی و نگارش یافته است، تصریح کرد: ۹ جلد دیگر از این مجموعه کتاب های طنز، پیش از این منتشر شده و در اختیار شهروندان اصفهانی قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه کتاب طنز اخیر در نخستین شمارگان خود در ۱۰هزار نسخه به چاپ رسیده است، خاطرنشان کرد: این اثر همزمان با هفته درختکاری رایگان در میان شهروندان اصفهانی توزیع خواهد شد.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان همچنین از تولید محصول جدیدی با عنوان “کتاب های الکترونیک قصه های زی زی” توسط این دبیرخانه خبر داد و گفت: نسخه مکتوب این مجموعه داستانی پیش از این تالیف و منتشر شده بود و اخیرا با همکاری چند تن از اعضای بنیاد ملی نخبگان استان، این مجموعه مکتوب به صورت کتاب الکترونیک درآمده و آماده بهره برداری است.
بقایی افزود: در این مجموعه الکترونیک، امکان نمایش صفحات کتاب، شنیدن داستان به صورت صوتی، تماشای تصاویر و… فراهم شده است.
وی تصریح کرد: این مجموعه داستانی، مفاهیم گوناگون شهروندی اعم از حفظ فضای سبز، مدیریت پسماند و بازیافت، رعایت قوانین عبور و مرور و… را در قالب ماجرایی خیالی، به شکل غیرمستقیم به کودکان آموزش می دهد.
مجموعه کتاب های الکترونیک قصه های زی زی در ۶ هزار نسخه تکثیر و رایگان در میان کودکستان ها و دبستان های شهر اصفهان توزیع خواهد شد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر