menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

کتاب طنز «فرار شاهانه» منتشر شد

كتاب «فرار شاهانه» نوشته داوود امیریان از مجموعه روزهای انقلاب به همت انتشارات سوره مهر منتشر شد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انتشارات سوره مهر؛ داوود امیریان، نویسنده درباره كتاب «فرار شاهانه» گفت: فرار شاهانه یكی از مجموعه كتاب‌های روزهای انقلاب است كه به روایت ۲۶ دی سال ۵۷ و فرار محمدرضا شاه از ایران می‌پردازد.

وی افزود: در این كتاب سعی شده بیشتر به علل رفتن شاه هم قبل و هم بعد از روز ۲۶ دی ۵۷ پرداخته شود و اینكه سرنوشت این فرار از شروع تا پایان به كجا ختم شده است را مورد بررسی قرار دهد.

این نویسنده ادامه داد: بعد از فرار شاه از ایران بسیاری از كشورها به شاه اجازه ورود به كشورشان را نمی‌دادند از جمله آمریكا كه حتی شاه را تحقیر هم كرد و در نهایت كشورهایی كه با ورود شاه موافقت كردند نیز به نیت خالی كردن سرمایه‌های شاه با ورودش به كشورشان موافقت می‌كردند.

فرار شاهانه

امیریان اضافه كرد: سعی كردم تا جایی كه امكان داشت از رگ‌های طنز در نوشتن این كتاب بهره بگیرم.

وی خاطرنشان كرد: این كتاب سرنوشت كسی را بیان می‌كند كه با ملتش صادق نبود و خودش را از مردم جدا می‌دانست و باید گفت هركسی كه راه این افراد را ادامه دهد یك روزی به سرنوشت همین افراد دچار خواهد شد و از جامعه طرد می‌شود.

امیریان درباره ویژگی‌های یك داستان و رمان خوب گفت: نویسنده باید مخاطبش را در نوشته‌هایش در نظر بگیرد و سلیقه مخاطب را بداند. بعضی‌ها چه در سینما چه در داستان ادا درمی‌آورند كه ما برای مخاطب خاصی می‌نویسیم و فقط عده‌ای حرفمان را می‌فهمند من به‌شخصه این حرف‌ها را نمی‌پسندم و قبول ندارم البته نباید خیلی هم‌سطح پایین بنویسیم اما به هر حال باید جوری نوشته شود كه مخاطب از خواندنش لذت ببرد.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر