menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش کمدی سه روایت از زندگی

سیما تیرانداز، که قرار است نمایش “سه روایت از زندگی” را فروردین سال جدید روی صحنه ببرد، گفت: این اثر نمایشی مجموعه ای از طنز و کمدی است که به عقیده من موضوع آن برای مخاطبان جذاب خواهد بود.

سیما تیرانداز با اشاره به اینکه در حال حاضر در مرحله اصلاح نهایی صحنه های این اثر نمایشی اند، اظهار کرد: در تلاشیم در عین اینکه نوع تفکر یاسمینا رضا، نویسنده اثر، را در قالب اثری جهانشمول نشان می دهیم، با رگه های طنز، مخاطب نمایش را راضی کنیم و اثری متفاوت را به تماشاگران ارائه دهیم.
وی، که بر اساس کارنامه هنری اش تاکنون بیشتر متون ایرانی را روی صحنه برده، در خصوص اجرای این نمایش اذعان کرد: با توجه به شرایط متن و اینکه از این اثر تاکنون اجرای حرفه ای روی صحنه نرفته، این نمایشنامه را به عنوان جدیدترین اثرم انتخاب کردم.
کارگردان نمایش “سه روایت از زندگی” تاکید کرد: یاسمینا رضا یکی از بهترین نویسندگان معاصر محسوب می شود و اینکه در متن هایش به مسائل قومی و ملیتی تاکید ندارد، یکی از زیبایی ترین ویژگی آثار هنری وی است. یاسمینا رضا مسائلی را در قالب نمایشنامه مطرح می کند که در تمام فرهنگ ها می گنجد و هر فردی می تواند با آن ارتباط برقرار کند. این اثر نمایشی از حال و هوای نمایشنامه “خدای کشتار”، که دیگر اثر یاسمینا رضا است، برخوردار است و به شکلی به روابط میان افراد می پردازد.

تیرانداز، که در این نمایش در کنار هنرمندانی چون لیلی رشیدی، رضا مولایی و‌ امیرکاوه آهنین به ایفای نقش نیز می پردازد، در خصوص چگونگی انتخاب بازیگران تشریح کرد: اینکه بازیگران نمایش سابقه تئاتری داشته باشند و در این فضا رشد کرده باشند، برایم خیلی مهم بود. من معتقدم فرهنگ تئاتر با سینما و تلویزیون متفاوت است و نوع تربیت و رشد افراد در تئاتر با دیگر هنرها فرق می کند؛ بنابراین در انتخاب بازیگران سعی کردم از هنرمندان تئاتری، که زحمت زیادی در صحنه نمایش کشیده اند، استفاده کنم.
وی در پایان سخنانش اذعان کرد: آرزومندم سال جدید، سالی پربرکت، پرنشاط، پرموفقیت و شاد برای همه ایرانیان باشد. همچنین امیدوارم با متن و اجرای خوب نمایش “سه روایت از زندگی” بتوانیم شادابی را در سال جدید به مجموعه ایرانشهر اضافه کنیم و مخاطبان را راضی نگه داریم.
گفتنی است، نمایش “سه روایت از زندگی” از ۱۶ فروردین ماه ۹۳ میزبان مخاطبان و علاقه مندان است.

سینما خبر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر