menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایش و تئاتر طنز

نمایش طنز «آثار مخرب ماهواره» در تکاب

نمایش طنز «آثار مخرب ماهواره» به‌ مناسبت دهه مبارک فجر بهمن سال جاری در تکاب به روی صحنه می رود.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری شبستان از ارومیه، نمایش طنز «آثار مخرب ماهواره »در راستای آگاه‌سازی مردم از تخریباتی که برنامه‌های ماهواره‌ای بر روی بنیان خانواده‌ها می‌گذارد (4 تا 14 بهمن‌ 93) در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاداسلامی تکاب به روی صحنه می‌رود.

نویسنده در این نمایش سعی دارد از ناحیه طنز اثرات سوء ماهواره را در تربیت فرزندان و آثار مخرب آن بر بنیان خانواده ها را با زبانی دیگر به تصویر بکشد. نجفی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تکاب در این باره به خبرنگار شبستان گفت: متاسفانه ماهواره در دنیای امروز عاملی برای اشاعه فرهنگ های غلط غربی شده است که باید با روش های مختلف مردم را از این موضوع آگاه کنیم.

وی افزود: امروز ریشه بسیاری از کج رفتاری های جوانان و نوجوانان ما به علت الگو قرار دادن شخصیت های سینمایی غرب است که از طریق ماهواره در جامعه رایج شده است. این مسئول با بیان اینکه باید فرهنگ اسلامی را در جامعه گسترش دهیم، تصریح کرد: در چنین شرایطی، مدیران فرهنگی جامعه باید حرکت خلاقانه و آگاهانه ای را برای کاهش اثرات منفی برنامه های شبکه های ماهواره آغاز کنند.

نخفی اضافه کرد: جنگ نرم رسانه ای بر ضد جامعه ایرانی در ظاهر و محتوا گسترده تر شده و ابعاد بسیار وسیعی پیدا کرده و شبکه های جدید بیشتر به مسائل فرهنگی – اجتماعی تکیه کرده و خانواده و روابط انسانی رابه عنوان بزرگترین سرمایه جامعه مورد هدف قرار داده اند.

وی در ادامه به برپایی نمایشگاه نقاشی از آثار هنرمندان این شهرستان به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و گفت: در طول دهه مبارک فجر نمایشگاه جمعی توانمندی‌های شهرستان با اختصاص دو غرفه به هنرمندان در سالن جهاد کشاورزی تکاب برپا می‌شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر