menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

نمایشنامه طنز دختر یانکی

پس از اجرای نمایش «بداهه گویی آلما» در مرداد سال جاری به کارگردانی بهرام تشکر در تالار حافظ تهران، این کارگردان در نظر دارد نمایشنامه «دختر یانکی» نوشته نیل سایمون که به تازگی توسط شهرام زرگر ترجمه شده را در صحنه مجتمع فرهنگی و آموزشی احسان به اجرا در آورد.

نمایشنامه «دختر یانکی» از آثار شاخص «نیل سایمون» نمایشنامه‌نویس معاصر آمریکایی، یک کمدی اجتماعی در هجو راست‌گرایان افراطی آمریکا در زمان جنگ ویتنام است که به تازگی از سوی نشر نیـلا در شمارگان ۲۲۰۰ نسخه و ۱۱۲ صفحه، منتشر شده است.

بهنام تشکر

این کمدی پر تحرک، نمایشنامه‌ای در سه پرده و با سه شخصیت است که داستان آن در نیویورک و در سال‌های آغازین دهه ۷۰ میلادی می‌گذرد که جامعه روشنفکری آمریکا در تقابل با تهاجم آمریکا به ویتنام، لبه تیز انتقاد خود را متوجه دیگر ارکان اجتماعی معطوف ساخته بود.

نمایش “دختر یانکی” با حضور ستارگان تئاتر و سینما چون بهنام تشکر، یکتا ناصر و بهرام تشکر به صحنه می رود.

دختر یانکی

گفتنی است بهرام تشکر از هنرمندان و دانش آموختگان تئاتر استان مازندران است که علاوه بر کارگردانی و بازیگری چند نمایش در شهرستان ساری، به عنوان منتقد بیست و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران در ساری، داور چهارمین جشنواره تئاتر ترنج در تنکابن و مدرس چندین کارگاه آموزشی در چالوس، سابقه حضوری فعال در عرصه تئاتر مازندران داشته است.

مهر

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر