menu
shuffle search add person
انصراف
cancel

شیرین طنز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

keyboard_double_arrow_left keyboard_double_arrow_right

پیشنهاد
شگفت انگیز

بزن بریم

بیخیال

مهدی فرج الهی

نشان دادن اتفاقات فلسطین با ویژگی های طنز

مهدی فرج اللهی طنزپرداز کشورمان درباره حملات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه گفت: در کنار نهادها و ارگان های مختلف، هنرمندان هم می توانند به نوبه خود وارد عرصه شوند.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مهدی فرج اللهی، شاعر، نویسنده و طنز پرداز درباره نقش هنرمندان در بازتاب چنین اتفاقاتی توضیح داد: هنر به عنوان یک ابزار می تواند به نشان دادن پدیده ها و بازگو کردن اتفاقات موثر باشد. هنر از منظر دیگری به اتفاقات نگاه می کند ضمن این که هنرمند می تواند به آن اتفاق چیزی اضافه کند و باعث درک بهتر آن توسط مردم شود تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

مهدی فرج الهی

فرج اللهی گفت: تاکنون اتفاقات خوبی توسط هنرمندان کشورمان انجام شده اما لازم است این مسائل استمرار پیدا کند چرا که اثرگذاری آن را می توان با استمرار شاهد بود، در عین حال لازم است در حوزه های متنوع تر و گسترده تری این اقدامات انجام شود.
این طنزپرداز گفت: طنز انواع مختلفی دارد و چند ویژگی آن باعث می شود بتوان از آن برای نشان دادن اتفاقاتی مانند آنچه در فلسطین می گذرد کمک گرفت. یکی از ویژگی هایش این است که در طنز می توان صریح تر از سایر هنرها بود و با استفاده از هجو انتقاد کرد، یکی دیگر از ویژگی های طنز به ویژه کاریکاتور و کارتون این است که در یک لحظه اثر خود را روی مخاطب می گذارد در حالی که در سایر هنرها شاید باید ساعت های زیادی را صرف کرد تا مخاطب متوجه موضوع مورد اشاره هنرمند شود.

همایش غزه تنها نیست حوزه هنری

او ابراز امیدواری کرد با استمرار فعالیت هنرمندان در این زمینه، بتوان برای روشن کردن افکار عمومی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی گام برداشت.
گفتنی است، گردهمایی بزرگ هنرمندان در حمایت از مردم مظلوم غزه با عنوان “غزه تنها نیست” چهارشنبه ۱ مرداد ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری با امضای بیانه ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب فلسطین توسط هنرمندان برگزار می شود.

chatنظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اپلیکیشن کبریت کم خطر